Dnes v noci začíná Rally Australia a ještě před jejím startem Sébastien Ogier francouzským novinářům stačit prozradit zajímavé informace.
Čerstvý pětinásobný mistr světa, Sébastien Ogier, zatím stále oficiálně neoznámil, co bude dělat příští rok. Novinářům v Austrálii ale ještě před startem soutěže určité informace řekl: "Jsem si na 99 % jistý, co budu dělat příští rok. Buď prodloužím s M-Sportem anebo přestanu [s rallysportem]. Momentálně už vím, kam půjdu příští rok a brzy to také oznámím. Co se Fordu týče, tak vám nemohu říct více než v Británii," začal Sébastien Ogier.
"Ale vím, že tu pro Fiestu v Mexiku bude určitá evoluce na motoru," pokračuje Francouz. Více méně od léta se spekuluje o tom, že by se Francouz vrátil do Citroënu, se kterým začínal svoji kariéru, to ale pětinásobný mistr světa vyvrátil.
"S Citroënem to nevyjde z rozdílných důvodů, o kterých bych si dnes nepřál mluvit. Ale pokud bych mohl vyzkoušet C3 [WRC], tak si myslím, že bych mohl [mluvit o důvodech]," zakončil Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?