Dnes v noci začíná Rally Australia a ještě před jejím startem Sébastien Ogier francouzským novinářům stačit prozradit zajímavé informace.
Čerstvý pětinásobný mistr světa, Sébastien Ogier, zatím stále oficiálně neoznámil, co bude dělat příští rok. Novinářům v Austrálii ale ještě před startem soutěže určité informace řekl: "Jsem si na 99 % jistý, co budu dělat příští rok. Buď prodloužím s M-Sportem anebo přestanu [s rallysportem]. Momentálně už vím, kam půjdu příští rok a brzy to také oznámím. Co se Fordu týče, tak vám nemohu říct více než v Británii," začal Sébastien Ogier.
"Ale vím, že tu pro Fiestu v Mexiku bude určitá evoluce na motoru," pokračuje Francouz. Více méně od léta se spekuluje o tom, že by se Francouz vrátil do Citroënu, se kterým začínal svoji kariéru, to ale pětinásobný mistr světa vyvrátil.
"S Citroënem to nevyjde z rozdílných důvodů, o kterých bych si dnes nepřál mluvit. Ale pokud bych mohl vyzkoušet C3 [WRC], tak si myslím, že bych mohl [mluvit o důvodech]," zakončil Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?