Sébastien Ogier řekl, že jeho konsistentní přístup minulý víkend k Rally Poland se vyplatil, ačkoliv Thierry Neuville díky svému vítězství dokázal snížit jeho náskok na čele průběžného pořadí WRC.
Francouz tak zůstává pět soutěží před koncem sezony v čele průběžné klasifikace s náskokem 11 bodů na Thierryho Neuvillea, když minulý týden na soutěži v okolí města Mikolajki na severu Polska dojel třetí za dvojicí továrního týmu Hyundai, Thierry Neuville a Hayden Paddon.
Za to, že Ogier v Polsku nebyl schopen bojovat o vítězství, mohly dva defekty, jedny hodiny a problém s alternátorem u jeho Fiesty WRC. Francouz ale také podotkl, že tratě s hlubokými kolejemi nesedí jeho stylu. "Pro nás to byla těžká rally, ale celkové hodnocení je pozitivní. Zachránili jsme co možná nejvíc bodů, co se dalo."
"Zaprvé, počasí nebylo vůbec jednoduché. Nikdy jsem nejezdil jako kamikaze. Vždy jsem především věřil svým pocitům. Nikdy jsem netlačil na pilu, když jsem se necítil na 100 %. A to byl přesně případ těchto rozoraných a velmi kluzkých tratí. Za těchto podmínek jsem nechtěl jít do dodatečného rizika," přiznal opatrnější přístup Sébastien Ogier.
"Celkový výsledek ukázal, že to nebylo špatné rozhodnutí. Naše spolehlivost během víkendu nám přinesla dobrý výsledek - byli jsme v TOP3 a získali solidní body. I kdybych riskoval, tak bych vítězství nezískal. Částečně za to mohla moje pozice během první etapy na extrémně kluzkých tratích a částečně smůla [defekty] a malý technický problém [alternátor]."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?