Sébastien Ogier řekl, že jeho konsistentní přístup minulý víkend k Rally Poland se vyplatil, ačkoliv Thierry Neuville díky svému vítězství dokázal snížit jeho náskok na čele průběžného pořadí WRC.
Francouz tak zůstává pět soutěží před koncem sezony v čele průběžné klasifikace s náskokem 11 bodů na Thierryho Neuvillea, když minulý týden na soutěži v okolí města Mikolajki na severu Polska dojel třetí za dvojicí továrního týmu Hyundai, Thierry Neuville a Hayden Paddon.
Za to, že Ogier v Polsku nebyl schopen bojovat o vítězství, mohly dva defekty, jedny hodiny a problém s alternátorem u jeho Fiesty WRC. Francouz ale také podotkl, že tratě s hlubokými kolejemi nesedí jeho stylu. "Pro nás to byla těžká rally, ale celkové hodnocení je pozitivní. Zachránili jsme co možná nejvíc bodů, co se dalo."
"Zaprvé, počasí nebylo vůbec jednoduché. Nikdy jsem nejezdil jako kamikaze. Vždy jsem především věřil svým pocitům. Nikdy jsem netlačil na pilu, když jsem se necítil na 100 %. A to byl přesně případ těchto rozoraných a velmi kluzkých tratí. Za těchto podmínek jsem nechtěl jít do dodatečného rizika," přiznal opatrnější přístup Sébastien Ogier.
"Celkový výsledek ukázal, že to nebylo špatné rozhodnutí. Naše spolehlivost během víkendu nám přinesla dobrý výsledek - byli jsme v TOP3 a získali solidní body. I kdybych riskoval, tak bych vítězství nezískal. Částečně za to mohla moje pozice během první etapy na extrémně kluzkých tratích a částečně smůla [defekty] a malý technický problém [alternátor]."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?