Citroënu po dalším problémovém vystoupení Krise Meekea na soutěži na Sardinii došla trpělivost. Francouzi se rozhodli Meekea nahradit pro soutěž v Polsku novou akvizicí, Andreasem Mikkelsenem.
Citroënu netrvalo dlouho, aby našel další příležitost, jak do svého vozu posadit Andrease Mikkelsena. Hned večer po skončení Rally Sardinia, kde Nor dojel při svém prvním startu s C3 WRC na 8. místě, Francouzi oznámili, že Mikkelsen pojede v jejich barvách i v Polsku.
Tam bývalý tovární jezdec Volkswagenu nahradí Krise Meekea. Dosavadní jednička Citroënu totiž v Itálii opět havarovala, tentokrát již v RZ5 (auto navíc bylo poškozeno tak, že nešlo nasadit do Rally2): "Po sérii posledních výkonů jsme Krise požádali, aby na dobu jedné rally uvolnil své místo. Kris tuto žádost v zájmu týmu akceptoval. My mu za to děkujeme.
To mu umožní dát si pauzu a uvolnit se před soutěží ve Finsku. Vloni tuto rally vyhrál - zajel tehdy perfektně. Doufáme, že se vrátí silnější," říká Yves Matton ke změně. "Tato změna nám zároveň umožní pokračovat ve spolupráci s Andreasem. První společný start byl spíš testem než soutěží. Druhá rally mu umožní využít získané zkušenosti a přiblížit se čelu.
Navíc Polsko má velmi rád, vždyť zde vloni dokázal vyhrát," pokračuje Francouz. Ten v Polsku do dalších dvou C3 WRC posadí Craiga Breena a Stéphana Lefebvra (ten udělal Mikkelsenovi místo na Sardinii). "Oba jeli v Polsku i vloni a zajížděli slušné časy. Pro ně je to dobrá příležitost - jejich hlavním cílem ale bude dojet do cíle."
Citroën bude před Polskem 4 dny testovat. Meeke pojede u našich severních sousedů alespoň seznamovací jízdy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?