Kris Meeke a Craig Breen vítají v týmu nového kolegu, Andrease Mikkelsena. Citroën se tímto krokem chce vrátit do boje o mistrovský titul - první půlku sezony měl francouzský tým opravdu mizernou. Bývalý jezdec Volkswagenu má však zatím domluvený pouze start na Sardinii.
Hlavní jezdec týmu, Kris Meeke, sice vyhrál třetí rally roku v Mexiku, ale od té doby se mu nepodařilo získat ani jeden bod. Severní Ir je "plně koncentrovaný na to, aby se na Sardinii vrátil k pozitivnímu trendu". Meeke má od příchodu Mikkelsena velká očekávání.
"Myslím, že je skvělé, že máme Andrease v týmu. Přináší cenné zkušenosti a má potenciál na to, aby vyhrával soutěže. Budeme společně pracovat na tom, abychom zajistili Citroënu vítězství," říká Kris.
Nejlepší pozici v tabulce jezdců však drží Craig Breen, který je sedmý: "Andreasovi chci říct: 'Vítej'. Zatím se navzájem moc dobře neznáme, ale už se těším na spolupráci s ním!" O příchodu Nora do Francouzského týmu se hodně před italskou rally mluvilo. Yves Matton však varuje před přílišnými očekáváními - přece jenom jezdil Andreas s C3 WRC jenom jeden den (ujel zhruba 300 km).
"Je jasné, že fakt, že Mikkelsen jede tuto rally pro nás přináší velké napětí a očekávání. Jenže po pouhém dni testu není možné, aby C3 WRC znal dokonale. Proto bude závodit podle svých pocitů. Podle toho upraví svoji rychlost. Pro tuto soutěž jsme se rozhodli dát jezdcům jasný úkol - chceme mít dvě auta v TOP5," řekl Belgičan.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.