Kris Meeke a Craig Breen vítají v týmu nového kolegu, Andrease Mikkelsena. Citroën se tímto krokem chce vrátit do boje o mistrovský titul - první půlku sezony měl francouzský tým opravdu mizernou. Bývalý jezdec Volkswagenu má však zatím domluvený pouze start na Sardinii.
Hlavní jezdec týmu, Kris Meeke, sice vyhrál třetí rally roku v Mexiku, ale od té doby se mu nepodařilo získat ani jeden bod. Severní Ir je "plně koncentrovaný na to, aby se na Sardinii vrátil k pozitivnímu trendu". Meeke má od příchodu Mikkelsena velká očekávání.
"Myslím, že je skvělé, že máme Andrease v týmu. Přináší cenné zkušenosti a má potenciál na to, aby vyhrával soutěže. Budeme společně pracovat na tom, abychom zajistili Citroënu vítězství," říká Kris.
Nejlepší pozici v tabulce jezdců však drží Craig Breen, který je sedmý: "Andreasovi chci říct: 'Vítej'. Zatím se navzájem moc dobře neznáme, ale už se těším na spolupráci s ním!" O příchodu Nora do Francouzského týmu se hodně před italskou rally mluvilo. Yves Matton však varuje před přílišnými očekáváními - přece jenom jezdil Andreas s C3 WRC jenom jeden den (ujel zhruba 300 km).
"Je jasné, že fakt, že Mikkelsen jede tuto rally pro nás přináší velké napětí a očekávání. Jenže po pouhém dni testu není možné, aby C3 WRC znal dokonale. Proto bude závodit podle svých pocitů. Podle toho upraví svoji rychlost. Pro tuto soutěž jsme se rozhodli dát jezdcům jasný úkol - chceme mít dvě auta v TOP5," řekl Belgičan.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.