Kris Meeke a Craig Breen vítají v týmu nového kolegu, Andrease Mikkelsena. Citroën se tímto krokem chce vrátit do boje o mistrovský titul - první půlku sezony měl francouzský tým opravdu mizernou. Bývalý jezdec Volkswagenu má však zatím domluvený pouze start na Sardinii.
Hlavní jezdec týmu, Kris Meeke, sice vyhrál třetí rally roku v Mexiku, ale od té doby se mu nepodařilo získat ani jeden bod. Severní Ir je "plně koncentrovaný na to, aby se na Sardinii vrátil k pozitivnímu trendu". Meeke má od příchodu Mikkelsena velká očekávání.
"Myslím, že je skvělé, že máme Andrease v týmu. Přináší cenné zkušenosti a má potenciál na to, aby vyhrával soutěže. Budeme společně pracovat na tom, abychom zajistili Citroënu vítězství," říká Kris.
Nejlepší pozici v tabulce jezdců však drží Craig Breen, který je sedmý: "Andreasovi chci říct: 'Vítej'. Zatím se navzájem moc dobře neznáme, ale už se těším na spolupráci s ním!" O příchodu Nora do Francouzského týmu se hodně před italskou rally mluvilo. Yves Matton však varuje před přílišnými očekáváními - přece jenom jezdil Andreas s C3 WRC jenom jeden den (ujel zhruba 300 km).
"Je jasné, že fakt, že Mikkelsen jede tuto rally pro nás přináší velké napětí a očekávání. Jenže po pouhém dni testu není možné, aby C3 WRC znal dokonale. Proto bude závodit podle svých pocitů. Podle toho upraví svoji rychlost. Pro tuto soutěž jsme se rozhodli dát jezdcům jasný úkol - chceme mít dvě auta v TOP5," řekl Belgičan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?