Celkovo desať vozidiel špecifikácie R5 sa predstaví na štarte 44. Rallye Tatry 2017. Medzi nimi nebude chýbať ani posádka VH Autoracing Teamu s Fordom Fiesta R5.
Vlado Hanuš s Milanom Timkom pri predstavení nového vozidla Ford Fiesta R5 na Rally v Rožňave dosiahli na dvanáste miesto absolútneho poradia. V Prešove rovnako jazdili dobre, žiaľ poškodený kábel v tom momente skratoval elektroniku riadiacej jednotky ostrého režimu. Nasledovalo nútené odstúpenie zo súťaže, všetko si však Vlado s Milanom vynahradili na Rally Vyškov, kde im odmenou bolo siedme miesto absolútneho poradia.
V priebehu nadchádzajúceho piatka a soboty ich opäť čaká štart na súťaži, v tomto prípade to bude na Rallye Tatry v Poprade a jeho okolí.
„Štartovať na Rallye Tatry vždy bola a myslím, že aj bude veľká výzva. Predsa len práve táto súťaž patrí k najstarším na Slovensku a v minulosti bola veľkým pojmom. Oproti minulým ročníkom bude formát súťaže teraz trochu pozmenený, pred už tradičným mestským testom pribudnú dve rýchlostné skúšky. V sobotu zase pôjdeme do nových, alebo staronových úsekov, ktoré som ja ešte nešiel, verím však, že všetko dobre zvládneme. V stredu ideme ešte testovať do Čiech našu Fionu, kde sa budeme snažiť aj nájsť vhodné nastavenie na Poprad. To následne, ak bude treba, doladíme na piatkovom shakedowne. Radi by sme už na tejto súťaži zabojovali o nejaké body. Potešilo by ma ak by sme sa v absolútnom poradí umiestnili v TOP 10,“ povedal Vlado Hanuš pred odjazdom na Rallye Tatry.
Súťaž 44. Rallye Tatry štartuje v piatok 26.5.2017 o 16:18 hodine. Meno víťaza, ale aj to ako sa darilo posádke VH Autoracing Teamu sa dozvieme v sobotu 27.5.2017 po 15:00 hodine.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.