Celkovo desať vozidiel špecifikácie R5 sa predstaví na štarte 44. Rallye Tatry 2017. Medzi nimi nebude chýbať ani posádka VH Autoracing Teamu s Fordom Fiesta R5.
Vlado Hanuš s Milanom Timkom pri predstavení nového vozidla Ford Fiesta R5 na Rally v Rožňave dosiahli na dvanáste miesto absolútneho poradia. V Prešove rovnako jazdili dobre, žiaľ poškodený kábel v tom momente skratoval elektroniku riadiacej jednotky ostrého režimu. Nasledovalo nútené odstúpenie zo súťaže, všetko si však Vlado s Milanom vynahradili na Rally Vyškov, kde im odmenou bolo siedme miesto absolútneho poradia.
V priebehu nadchádzajúceho piatka a soboty ich opäť čaká štart na súťaži, v tomto prípade to bude na Rallye Tatry v Poprade a jeho okolí.
„Štartovať na Rallye Tatry vždy bola a myslím, že aj bude veľká výzva. Predsa len práve táto súťaž patrí k najstarším na Slovensku a v minulosti bola veľkým pojmom. Oproti minulým ročníkom bude formát súťaže teraz trochu pozmenený, pred už tradičným mestským testom pribudnú dve rýchlostné skúšky. V sobotu zase pôjdeme do nových, alebo staronových úsekov, ktoré som ja ešte nešiel, verím však, že všetko dobre zvládneme. V stredu ideme ešte testovať do Čiech našu Fionu, kde sa budeme snažiť aj nájsť vhodné nastavenie na Poprad. To následne, ak bude treba, doladíme na piatkovom shakedowne. Radi by sme už na tejto súťaži zabojovali o nejaké body. Potešilo by ma ak by sme sa v absolútnom poradí umiestnili v TOP 10,“ povedal Vlado Hanuš pred odjazdom na Rallye Tatry.
Súťaž 44. Rallye Tatry štartuje v piatok 26.5.2017 o 16:18 hodine. Meno víťaza, ale aj to ako sa darilo posádke VH Autoracing Teamu sa dozvieme v sobotu 27.5.2017 po 15:00 hodine.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?