 
            Někteří se domnívali, jiní věřili, že to tak není - Kris Meeke teď potvrdil, že Citroën C3 WRC tlumí terénní vlny hůře než ostatní vozy WRC.
Obrázky z Argentiny máme ještě všichni dobře v paměti. Kris Meeke tam šel přes střechu hned dvakrát a z pěkného Citroënu C3 WRC zbyla jen hromádka šrotu. Mnozí viděli příčinu nehody jasně - Meeke opět přehnal nájezd do zatáčky. Někteří se ale na celou věc podívali blíže a přišlo jim, že C3 WRC netlumí nerovnosti úplně tak dobře, jak by měla a jak se to podařilo konkurenci s ostatními speciály.
Kris Meeke tyto domněnky ještě před startem Rally Portugal potvrdil. "Je určitá oblast, na které ještě musíme zapracovat. Skoky nejsou problémem, ale když se člověk podívá na onboardy, tak rychle pozná, co [problémem] je. Frustrující je, že testovací jízdy před Argentinou tento problém neodhalily. Ale na našem testu na Sardii jsme se na to už zaměřili."
Nepříjemně překvapen byl také týmový kolega Meeke, Craig Breen. Samozřejmě také on v Argentině přejížděl stejnou terénní nerovnost, která se stala osudovou pro Meekea. "Craig byl na tom místě ale o 15 km/h pomalejší, proto tam nezachytil o násep, díky kterému jsme se přetočili. Ale i bez těch kotrmelců bychom odstoupili, protože stejně jako u Craiga se při tvrdém dopadu zničila převodovka," pokračuje Severní Ir.
Meeke potvrdil, že na základě těchto zkušeností a dalších testů změnili nastavení tlumičů, aby se něco podobného už nestalo. "Pokud nemáte potřebnou důvěru ve vaše auto a před každou terénní nerovností ve vás cukne, takže nemůžete být rychlí. Ale naše auto má skvělý potenciál a my jej chceme ukázat."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?