Citroën Racing je mezi týmy překvapivě až na posledním místě - o změnu by se mohli pokusit již v Argentině, kde Kris Meeke získal podium dvakrát po sobě.
Severní Ir zvítězil v Mexiku, avšak ostatní soutěže mu nevyšly, a tak v Argentině pojede až jako 7. na trati. Mnozí jej proto pasují do role favorita. "Na Argentinu mám jen dobré vzpomínky - hned při mém prvním startu jsem zde byl třetí!
Tato rally má velmi specifickou atmosféru. Lidé zde jsou doslova šílení! Hned jak vstoupíte na území Argentiny, tak cítíte, že zdejší lidé milují motorsport. I když jsem zde vloni nejel, tak mám důvod si věřit. Mám za sebou vítězství v Mexiku, velmi dobrý úvod rally na Korsice a také povedený test z minulého týdne," říká Kris Meeke.
Jenže na vedoucího Ogiera již ztrácí v tabulce 61 bodů: "Věřím v rychlost auta, ale sotva mohu říct, že se vezeme na vlně úspěchů, když mám na kontě tři nuly. Na začátku roku jsem měl strategii a plán jak k MS přistoupit. Jenže to je teď pryč. Teď jde jen o vyhrávání soutěží."
Jeho jediným kolegou bude Craig Breen. Pro něj to bude vůbec poprvé v životě, co pojede mimo Evropu: "Už je to nějaká doba, co jsem jel kompletně novou rally. Proto jsem se na Argentinu musel extra připravovat. Také jsem nejel nikdy s vozem WRC na tvrdé a rozbité šotolinové rally.
Zatím jsem jako v bublině, kde je vše dobré a věci vycházejí. Ale musíte se podívat také mimo tuto bublinu. Tento víkend očekávám, že pro nás bude velmi těžký."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.