Citroën Racing je mezi týmy překvapivě až na posledním místě - o změnu by se mohli pokusit již v Argentině, kde Kris Meeke získal podium dvakrát po sobě.
Severní Ir zvítězil v Mexiku, avšak ostatní soutěže mu nevyšly, a tak v Argentině pojede až jako 7. na trati. Mnozí jej proto pasují do role favorita. "Na Argentinu mám jen dobré vzpomínky - hned při mém prvním startu jsem zde byl třetí!
Tato rally má velmi specifickou atmosféru. Lidé zde jsou doslova šílení! Hned jak vstoupíte na území Argentiny, tak cítíte, že zdejší lidé milují motorsport. I když jsem zde vloni nejel, tak mám důvod si věřit. Mám za sebou vítězství v Mexiku, velmi dobrý úvod rally na Korsice a také povedený test z minulého týdne," říká Kris Meeke.
Jenže na vedoucího Ogiera již ztrácí v tabulce 61 bodů: "Věřím v rychlost auta, ale sotva mohu říct, že se vezeme na vlně úspěchů, když mám na kontě tři nuly. Na začátku roku jsem měl strategii a plán jak k MS přistoupit. Jenže to je teď pryč. Teď jde jen o vyhrávání soutěží."
Jeho jediným kolegou bude Craig Breen. Pro něj to bude vůbec poprvé v životě, co pojede mimo Evropu: "Už je to nějaká doba, co jsem jel kompletně novou rally. Proto jsem se na Argentinu musel extra připravovat. Také jsem nejel nikdy s vozem WRC na tvrdé a rozbité šotolinové rally.
Zatím jsem jako v bublině, kde je vše dobré a věci vycházejí. Ale musíte se podívat také mimo tuto bublinu. Tento víkend očekávám, že pro nás bude velmi těžký."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?