Lídr soutěže po první etapě, Kris Meeke, musel nakonec v průběhu sobotní etapy vzdát, když se v cíli RZ6 výrazně kouřilo z motoru jeho C3 WRC. Motor byl navíc fatálně poničen, a tak nemohl Severní Ir nastoupit do nedělní etapy, kde by mohl zkusit získat body na Power Stage. Co bylo příčinou selhání motoru?
Yves Matton se vrací k průběhu soutěže a příčině, která vyřadila Krise Meekea ze soutěže: "Před svým odstoupením byl Kris Meeke absolutně v klidu. Soutěži dominoval, protože věřil ve svůj vůz. Měli jsme potenciál na to, abychom vyhráli. Černou kaňkou na celém víkendu je samozřejmě jeho odstoupení.
Víme, že za tímto odstoupením stojí únik oleje z okruhu mazání. Musíme ale auto rozmontovat do posledního šroubku, abychom příčinu pořádně pochopili." I tak ale Brit dokázal pokrok C3 WRC, na které se z největší části podílel na vývoji. "Samozřejmě výsledek není takový, jaký bychom si představovali. Ale i to je součástí hry.
Aby auto bylo tak rychlé umožnila tvrdá práce desítek lidí. Občas ale auto nefunguje tak, jak jsme chtěli. Každopádně tento víkend mi dodává velkou důvěru v budoucnost. Víme, že C3 WRC je rychlá na všech površích. Pokusíme se vyhrát v Argentině, pak v Portugalsku a na všech dalších závodech."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.