Sébastien Ogier viní pouze sebe z toho, že nebyl schopný bojovat až do poslední zkoušky o vítězství ve Švédsku. Francouz hned v neděli ráno udělal hodiny. Je třeba si ale přiznat, že většinu víkendu okupoval Sébastien čtvrtou příčku za Thierry Neuvillem, Jari-Mattim Latvalou a Ottem Tänakem.
Odstoupení Neuvillea posunulo Ogiera v sobotu večer na třetí místo, pouze 16 vteřin za první příčku. Jenže už v první zatáčce RZ16 se Ogier roztočil do hodin, poté si uvědomil, že šance na vítězství je pryč a soustředil se na dojetí do cíle a body na Power Stage. „Udělal jsem jednu z nejhloupějších chyb mé kariéry.
V první zatáčce RZ16, asi 50 metrů po startu, mě chytla bariéra a já se roztočil. Pak mi zhasl motor a já věděl, že je po všech šancích. Nedostal jsem šanci to zkusit. Zpětně mohu říct, že můj víkend byl obtížný, ale vyšel jsem z něj opravdu dobře, protože si odvážím ze Švédska 19 bodů. To je dobrý vstup do šampionátu, celkový obrázek je tedy dobrý“ říká Sébastien Ogier.
Ogier pořád s autem bojuje Francouz s M-Sportem podepsal až na konci roku, což mu neumožnilo moc velkou přípravu. Sébastien do Švédské rally vyrazil s pouhými dvěma dny testů na sněhu. Sice mu patří druhá příčka mezi jezdci, na Jariho-Mattiho Latvalu ztrácí 4 body, podle svých slov se ale v autě ještě necítí úplně dobře.
„Věděl jsem hned od začátku, že zkraje sezony budu trošku za ostatními. Stále trošku bojuji s autem a hledám perfektní nastavení. Ale s ohledem na ne úplně dokonalou přípravu jsou naše výsledky velmi dobré. Máme opravdu dobrý základ, takže uvidíme, co se stane v Mexiku. Snad tam získáme nějaké body,“ zakončil povídání čtyřnásobný mistr světa.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?