Idolem pro Sébastiena Ogiera v dětských letech nebyl překvapivě žádný z rallyových pilotů, ale jezdec Formule 1, Ayrton Senna.
U špičkového rallyového pilota, jakým je Sébastien Ogier, by se dalo čekat, že mezi jeho idoly dětství budou patřit rally legendy jako Walther Röhrl, Juha Kankkunen nebo Björn Waldegard. To by ale byla chyba, idolem Seba Ogiera byl pilot Formule 1: "Mým idolem byl vždy Ayrton Senna, jednoznačně," řekl Francouz v rozhovoru pro 'Bild am Sonntag'.
Jednim z důvodů může být také to, že tehdy se Sébastien Ogier o rallysport ještě ani nezajímal. "Jako malé dítě jsem se více zajímal o Formuli 1. Rallysport jsem začal sledovat až pak jako teenager." Ogier navíc neměl možnost jít ve stopách svého velkého idolu. "To by si moje rodiče nemohli nikdy dovolit. Snažil jsem se tedy jít svou vlastní cestou."
A ta vedla přes podporu Francouzské automobilové federace (FFSA - Fédération Française du Sport Automobile) k rally. "Poté, co jsem se blíže zabýval rozdílnými disciplínami motorsportu, začala být moje láska k rallysportu stále větší. Je to změna. Mám rád nechat auto klouzat a jezdit na ledu, šotolině a asfaltu. Nikdy to nebude nudné."
Poté, co se Ogier začal maximálně soustředit na rallysport, tak byl mužem, ke kterému Seb Ogier vzhlížel, jeho krajan, Sébatien Loeb. Jeho jmenovec byl ale spíše vzorem: "Méně už idolem," zakončuje Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?