Jari-Matti Latvala, který míří do Toyoty, si ve čtvrtek vyzkoušel Toyotu Yaris WRC 2017 týmu Toyota Gazoo Racing na asfaltových tratích na ostrově Korsika.
Tovární tým Toyoty je na ostrově od pondělí - pracuje zde na vývoji Yarisu WRC na asfaltu. První tři dny jezdil Juho Hänninen, zatím jediný oficiální jezdec japonského týmu, dnes po něm auto převzal Jari-Matti Latvala.
Mimochodem dle Sébastiena Ogiera, který s autem jezdil na asfaltu i šotolině, potřebuje Yaris vylepšit hlavně na asfaltu. Na šotolině auto označil jako docela dobré. Toyota přivezla na středozemní ostrov nové, výrazně větší, zadní přítlačné křídlo, přepracovaný je také zadní nárazník a difuzor.
Tým japonské automobilky bude oficiálně představen příští týden, 13. prosince v Helsinkách. Jako tovární jezdci budou představeni Juho Hänninen a Jari-Matti Latvala, se tetím autem by měl od jara jezdit Esapekka Lappi.
FOTOGALERIE ZDE
(zdroj foto: www.planetemarcus.com)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?