Jari-Matti Latvala, který míří do Toyoty, si ve čtvrtek vyzkoušel Toyotu Yaris WRC 2017 týmu Toyota Gazoo Racing na asfaltových tratích na ostrově Korsika.
Tovární tým Toyoty je na ostrově od pondělí - pracuje zde na vývoji Yarisu WRC na asfaltu. První tři dny jezdil Juho Hänninen, zatím jediný oficiální jezdec japonského týmu, dnes po něm auto převzal Jari-Matti Latvala.
Mimochodem dle Sébastiena Ogiera, který s autem jezdil na asfaltu i šotolině, potřebuje Yaris vylepšit hlavně na asfaltu. Na šotolině auto označil jako docela dobré. Toyota přivezla na středozemní ostrov nové, výrazně větší, zadní přítlačné křídlo, přepracovaný je také zadní nárazník a difuzor.
Tým japonské automobilky bude oficiálně představen příští týden, 13. prosince v Helsinkách. Jako tovární jezdci budou představeni Juho Hänninen a Jari-Matti Latvala, se tetím autem by měl od jara jezdit Esapekka Lappi.
FOTOGALERIE ZDE
(zdroj foto: www.planetemarcus.com)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?