Sébastien Ogier zatím stále nemá místo pro sezonu 2017. Čas před Rally Monte Carlo se kvapem krátí, rozhodnutí by mělo padnou brzy. Mistr světa oznámil, že konkurenceschopnost auta je pro něj důležitější než plat, který dostane.
Sébastien Ogier zatím bere svoji budoucnost s humorem. Když byl Toto Wolff, šéf továrního týmu Mercedes v F1, během příprav na galavečer FIA, na kterém budou korunováni mistři světa, dotázán, kdo nahradí Nica Rosberga, který dnes šokoval oznámením, že po zisku titulu končí v F1, Ogier vzal mobil a naznačil, že má zájem.
Wolff se nenechal 'zahanbit' a řekl: "Tak zde máme novou, nečekanou a dost silnou alternativu." Ogier na to řekl: "To bude ještě zajímavý večer." Jinak mu ale zřejmě tolik do smíchu není - pořád totiž není jasné, kde bude příští rok jezdit: "Aktuálně nemohu 100% garantovat, že budu na startu Rally Monte Carlo 2017."
Minulý týden testoval Ogier Toyotu i Ford. Toyota ho nezaujala - údajně už odmítl nabídku, kterou od Tommiho Mäkinena dostal z důvodu nedostatečného výkonu auta. Avšak o Fordu řekl, že je to "dobré auto". M-Sport je tedy vysoko na Ogierově seznamu, avšak jezdec mluví o dvou možnostech.
Že by tedy nakonec začalo vyjednávání s Francouzi? Matton již před nějakou dobou naznačil, že by Ogierovi telefon vzal, pokud by mu zavolal, avšak svou sestavu již měnit nechce. Možností by bylo nasazení čtvrtého auta - to však vyžaduje dodatečné finance. "Chtěl jsem mít všechno vyjasněné do konce tohoto týdne, ale bude to trvat déle." Bez zajímavosti není, že Citroën odsunul oficiální představení svého týmu, které se mělo konat v Abu Dhabi. Tou druhou možností by ale mohlo být VW Polo R WRC 2017, o kterém VW uvažuje, že jej homologuje.
Jedno je ale jisté - Ogier se bude rozhodovat podle toho, který tým mu nabídne nejvíce konkurenceschopné auto: "To je rozhodující pro moji motivaci. Chci mít ten nejlepší tým a auto," říká Francouz, který je ochoten slevit i ze svých platových požadavků: "Peníze mají menší váhu než konkurenceschopnost auta."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.