 
            Vice-prezident Toyota Gazoo Racing, pan Koei Saga, se svěřil pro server FIA se svými názory a postřehy před vstupem Toyoty do WRC.
Návrat Toyoty, který byl oznámen vloni v lednu, je v kruzích WRC netrpělivě očekáván. V dobré paměti máme výkony této japonské značky v MS v 90. letech, které zakončily starty s Corollou WRC. Toyota doufá, že se ji povede s Yarisem WRC otevřít novou úspěšnou éru. Auto vzniká pod vedením Tommiho Mäkinena, Koei Saga, vice prezident Toyota Gazoo Racing, se vrací ke zrodu tohoto partnerství.
"Máme výhodné postavení, protože nejsme ovlivněni minulostí. Mohli jsme po stránce designu začít úplně od začátku, ale samozřejmě je také těžké, když nemáte žádné srovnání. Když mluvíme o rally, tak nejde jen o jízdu proti stopkám. Těžší je, že nemáte možnost se srovnat s konkurencí [během testů].
Bez ohledu na to všechno, naším cílem je vyrábět lepší auta. Vždy se snažíme o to nejlepší, proto možná není srovnání až tak potřeba. Máme skvělý tým, který má dost zkušeností - proto nejsem neklidný."
Saga očekává, že by se Toyotě mohlo vyplatit jako nové znáčce, která vstupuje do MS, že nemá omezení na nájezd testovacích kilometrů jako ostatní výrobci, kteří v MS působí: "Když vyvíjíte auto, tak je potřeba ho pořádně testovat. Proto je výhodou, že nemáme žádná omezení na nájezd testovacích kilometrů a vůz stále více a více chápeme.
Avšak naše konkurence má s vývojem soutěžních speciálů velké zkušenosti. Ostatní týmy mají také spoustu zkušeností, které my nemáme," zakončil Saga. Toyota zatím oznámila jediného jezdce, tím je Juho Hänninen. Obecně se však očekává, že druhým jezdcem týmu bude Esapekka Lappi.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?