Na Korsiku přijel významný host. Robert Kubica dojel na středomořský ostrov, kde jednal s lidmi z WRC, například Malcolmem Wilsonem, o svých budoucích plánech.
Polák si na Korsice neužíval pouze sluníčka, ale sešel se šéfy továrních týmů. Jednal s nimi o své budoucnosti. „Postrádám rallysport. Ale to, jak to probíhalo v loňské sezoně – to z mého pohledu nemá smysl. Pokud mám závodit, tak chci být schopný bojovat na čele,“ řekl Robert Kubica.
Kubica se dva roky snažil se svým soukromým týmem bojovat s továrními týmy. Startoval vždy s Fordem Fiesta RS WRC. Jenže dvojrole, jako šéf týmu a jezdec, byla až příliš: „To jsem podcenil,“ přiznává ex-pilot F1, který by rád získané zkušenosti přenesl do výsledků. „Je jasné, že poslední soutěže pro mě byly těžké, byly zklamáním. Tento rok jsem nemohl pokračovat.“
I když je příští rok k dispozici daleko více továrních sedaček, zdá se, že místo v továrním týmu na jezdce opět nezbude. „Ještě nevím, co budu příští rok dělat. Pokud pro mě nebude žádná možnost v MS, tak se vrátím na okruhy, to je jasné. Po mentální stránce jsem fit a chci jezdit opět top motorsport.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.