Na Korsiku přijel významný host. Robert Kubica dojel na středomořský ostrov, kde jednal s lidmi z WRC, například Malcolmem Wilsonem, o svých budoucích plánech.
Polák si na Korsice neužíval pouze sluníčka, ale sešel se šéfy továrních týmů. Jednal s nimi o své budoucnosti. „Postrádám rallysport. Ale to, jak to probíhalo v loňské sezoně – to z mého pohledu nemá smysl. Pokud mám závodit, tak chci být schopný bojovat na čele,“ řekl Robert Kubica.
Kubica se dva roky snažil se svým soukromým týmem bojovat s továrními týmy. Startoval vždy s Fordem Fiesta RS WRC. Jenže dvojrole, jako šéf týmu a jezdec, byla až příliš: „To jsem podcenil,“ přiznává ex-pilot F1, který by rád získané zkušenosti přenesl do výsledků. „Je jasné, že poslední soutěže pro mě byly těžké, byly zklamáním. Tento rok jsem nemohl pokračovat.“
I když je příští rok k dispozici daleko více továrních sedaček, zdá se, že místo v továrním týmu na jezdce opět nezbude. „Ještě nevím, co budu příští rok dělat. Pokud pro mě nebude žádná možnost v MS, tak se vrátím na okruhy, to je jasné. Po mentální stránce jsem fit a chci jezdit opět top motorsport.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?