Sportovní šéf Volkswagenu, Jost Capito, nedávno řekl, že pokud by FIA přijala pravidlo, že vedoucí muž šampionátu bude čistit trať všechny tři dny soutěže, tak by se Sébastien Ogier mohl z šampionátu stáhnout. Úřadující mistr světa ale všechny uklidnil, když potvrdil, že minimálně v příštím roce ve WRC bude.
Sébastien Ogier dále bojuje o to, aby FIA přehodnotila aktuální pravidlo týkající se startovního pořadí do soutěží MS. Světová rada o tomto pravidle aktuálně dost diskutuje, ale zdá se, že spíše nevyslyší přání mistra světa. Ve hře je dokonce možnost, že by vedoucí muž světového šampionátu mohl čistit všechny tři dny. "Pokud by tomu tak bylo, tak věřím, že se Sébastien [Ogier] stáhne," řekl nedávno Jost Capito.
Když se novináři ve Finsku zeptali Ogiera na možný odchod, tak se jim dostalo odpovědi, že aktuálně neexistuje žádný plán na konec soutěžení ve WRC. "V roce 2017 tu budu," řekl Sébastien Ogier. Nicméně Francouz dodal, že špatné rozhodnutí ze strany FIA ve věci startovního pořadí se může postarat o to, že příští rok bude ve WRC jeho posledním. "Pokud to tak zůstane dlouhodobě, tak jsou určitě jiné věci, které by mě hodně bavily."
To Hayden Paddon z Hyundai má v otázce týkající se startovního pořadí docela odlišný názor.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?