Martin Prokop a Robert Kubica vytvoří, dle zpráv serveru motorsport.com, posádku pro 12 hodinový závod v italském Mugellu, který se jede v průběhu března.
Oba jezdci z MS v automobilových soutěžích pojedou v jedné posádce ve voze Mercedes-Benz SLS GT3 se startovním číslem #777. Ten nasadí martinův tým MP-Sports. Prokop Mercedes koupil během zimy. Pro Kubicu půjde o první start na okruzích po 3 letech v rally.
Oba jezdci letos nemají ve WRC kompletní programy jako v předchozích sezonách - Kubica se zatím objevil na Monte Carlu a jeho další program není znám, Prokop jel soutěž v Mexiku a o jeho dalším programu jsme informovali v tomto článku. Podle Poláka jde však o jednorázovou záležitost, když pomůže svému "známému z WRC při prvním startu na okruhu".
12 hodinový vytrvalostní závod v Mugellu se jede 18. - 19. března. Jde o druhý závod vytrvalostního šampionátu, který začal 24 hodinovkou v Dubaji. Ve Spojených Arabských Emirátech vyhrála Audi s posádkou Laurens Vanthoor, Stuard Leonard, Michael Meadows a Alain Ferte.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.