Martin Prokop a Robert Kubica vytvoří, dle zpráv serveru motorsport.com, posádku pro 12 hodinový závod v italském Mugellu, který se jede v průběhu března.
Oba jezdci z MS v automobilových soutěžích pojedou v jedné posádce ve voze Mercedes-Benz SLS GT3 se startovním číslem #777. Ten nasadí martinův tým MP-Sports. Prokop Mercedes koupil během zimy. Pro Kubicu půjde o první start na okruzích po 3 letech v rally.
Oba jezdci letos nemají ve WRC kompletní programy jako v předchozích sezonách - Kubica se zatím objevil na Monte Carlu a jeho další program není znám, Prokop jel soutěž v Mexiku a o jeho dalším programu jsme informovali v tomto článku. Podle Poláka jde však o jednorázovou záležitost, když pomůže svému "známému z WRC při prvním startu na okruhu".
12 hodinový vytrvalostní závod v Mugellu se jede 18. - 19. března. Jde o druhý závod vytrvalostního šampionátu, který začal 24 hodinovkou v Dubaji. Ve Spojených Arabských Emirátech vyhrála Audi s posádkou Laurens Vanthoor, Stuard Leonard, Michael Meadows a Alain Ferte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.