Vloni prohrál Andreas Mikkelsen boj o vítězství na Rally Sweden až v posledních metrech, to by se nemělo o nadcházejícím víkendu opakovat. Nor má o to větší motivaci, že se jedná o jeho takřka domácí soutěž.
Vloni to byla velmi napínavá soutěž - Andreas Mikkelsen startoval do finálové zkoušky soutěže s náskokem pouhých 3 vteřin na Ogiera a 4,6 vteřin na Neuvillea. Svému premiérovému vítězství ve WRC tak byl blíže než kdy dříve (nakonec se vloni přeci jen dočkal, musel si ale počkat až do Španělska). Ještě na druhém mezičase byl Mikkelsen ve vedení, pak se od něj ale odklonilo štěstí.
Nor na chvíli uvízl ve sněhu a v cíli byl až třetí (+39,8 na vítězného Ogiera). Opravdu velká frustrace se během roku ale přeměnila ve velkou motivaci. "Jen pro začátek: Nejedu do Švédska, abych byl druhý. Je to moje domácí rally, protože se z části jede také v mé domovině, ve Švédsku. Mnoho mých kamarádů a celá moje rodina tam budou a vždy bylo mým snem tam vyhrát," začal Andreas Mikkelsen.
"Vloni to bylo tak zatraceně těsné, měl jsem to ve svých rukou - nakonec to v posledních metrech ale nestačilo." Letos tedy bude Nor nově navigovaný svým krajanem, Andersem Jaegerem, cílit jednoznačně na vítězství: "Do sezony jsme vstoupili dobře a budu dělat vše pro to, abych ve Švédsku vyhrál."
Velkou otázkou je počasí, v místě konání soutěže je obleva a zimní klasiku krajina moc nepřipomíná.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?