Rally Sweden se bude muset obejít bez Roberta Kubici. Polák stáhl svoji přihlášku ze zimní soutěže.
Už po zaslání přihlášky avizoval soukromý jezdec Fordu Fiesta RS WRC, že příhlášku zaslal jen proto, aby si nechal otevřenou možnost startu ve Švédsku. Podmínkou bylo sehnání dostatečného rozpočtu.
Jenže to se zřejmě Polákovi nepodařilo. K tomu mohly přispět i šrámy z Rally Monte Carlo, které jeho vůz utrpěl. O víkendu Kubica oznámil, že ve Švédsku nepojede: "Bohůžel, letos ve Švédsku nepojedeme."
Otevřené také zůstává, jestli se Robert Kubica do šampionátu ještě vůbec vrátí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.