Rally Sweden se bude muset obejít bez Roberta Kubici. Polák stáhl svoji přihlášku ze zimní soutěže.
Už po zaslání přihlášky avizoval soukromý jezdec Fordu Fiesta RS WRC, že příhlášku zaslal jen proto, aby si nechal otevřenou možnost startu ve Švédsku. Podmínkou bylo sehnání dostatečného rozpočtu.
Jenže to se zřejmě Polákovi nepodařilo. K tomu mohly přispět i šrámy z Rally Monte Carlo, které jeho vůz utrpěl. O víkendu Kubica oznámil, že ve Švédsku nepojede: "Bohůžel, letos ve Švédsku nepojedeme."
Otevřené také zůstává, jestli se Robert Kubica do šampionátu ještě vůbec vrátí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?