Rally Sweden se bude muset obejít bez Roberta Kubici. Polák stáhl svoji přihlášku ze zimní soutěže.
Už po zaslání přihlášky avizoval soukromý jezdec Fordu Fiesta RS WRC, že příhlášku zaslal jen proto, aby si nechal otevřenou možnost startu ve Švédsku. Podmínkou bylo sehnání dostatečného rozpočtu.
Jenže to se zřejmě Polákovi nepodařilo. K tomu mohly přispět i šrámy z Rally Monte Carlo, které jeho vůz utrpěl. O víkendu Kubica oznámil, že ve Švédsku nepojede: "Bohůžel, letos ve Švédsku nepojedeme."
Otevřené také zůstává, jestli se Robert Kubica do šampionátu ještě vůbec vrátí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.