Robert Kubica možná bude muset skončit v MS v automobilových soutěžích po úvodní soutěži roku, Rally Monte Carlo. Polák už dříve, jak jsme Vás informovali, přiznal, že po Rally Monte Carlo nemá nic dalšího zajištěné.
Robert Kubica použije na Rally Monte Carlo svůj vlastní Ford Fiesta RS WRC, servis bude zajišťovat italský BRC. "Aktuálně nemáme program na zbytek roku. Momentálně to po Monte Carlu končí," přiznal Polák pro 'Autosport'. "Jednám se sponzory a dalšími lidmi, ale v současnou chvíli mám zajištěnou pouze tuto rally."
Minulý týden testoval ve francouzských Alpách. Test musel být ukončen poté, co Kubica vyjel mimo trať a tým neměl k dispozici náhradní díly na opravu. Dnes se Kubica do Francie vrátil k dalšímu kolu testů. Na Rally Monte Carlo jezdec použije opět pneumatiky Pirelli. Robert aktuálně netuší, jaká bude jeho budoucnost v motorsportu.
"Pokud budu pokračovat v rally, tak to musí být odlišné oproti loňskému roku - to bylo šílené. Odjet celou sezonu je enormní závazek. Preferoval bych nejet všechny soutěže, ale raději se pořádně připravit na ty soutěže, které pojedeme. Zároveň je možné, že budeme dělat něco úplně jiného - na druhou půlku sezony se otevírá pár možností," přiznává možnost odchodu z rallysportu jezdec.
"Může to znamenat vrátit se zpět na okruhy. Pokud bych se k tomu rozhodl, pak bych tomu věnoval všechnu svou snahu a šlo by o dlouhodobější projekt. Zatím nad tím ale nepřemýšlím. Zatím se plně soustředím na Rally Monte Carlo s cílem být maximálně připraven."
Na této soutěži se jezdci dařilo - před dvěma lety ji vedl, vloni zajel pár nejrychlejších časů. Cílem je bezproblémový dojezd do cíle: "Monte Carlo je velmi nepředvídatelná rally. Je jisté, že počasí bude hrát velkou roli. Díky našim pneumatikám Pirelli máme šanci mít za určitých podmínek výhodu. Uvidíme, stát se může cokoliv. Cílem je odjet soutěž bez chyb."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.