Robert Kubica možná bude muset skončit v MS v automobilových soutěžích po úvodní soutěži roku, Rally Monte Carlo. Polák už dříve, jak jsme Vás informovali, přiznal, že po Rally Monte Carlo nemá nic dalšího zajištěné.
Robert Kubica použije na Rally Monte Carlo svůj vlastní Ford Fiesta RS WRC, servis bude zajišťovat italský BRC. "Aktuálně nemáme program na zbytek roku. Momentálně to po Monte Carlu končí," přiznal Polák pro 'Autosport'. "Jednám se sponzory a dalšími lidmi, ale v současnou chvíli mám zajištěnou pouze tuto rally."
Minulý týden testoval ve francouzských Alpách. Test musel být ukončen poté, co Kubica vyjel mimo trať a tým neměl k dispozici náhradní díly na opravu. Dnes se Kubica do Francie vrátil k dalšímu kolu testů. Na Rally Monte Carlo jezdec použije opět pneumatiky Pirelli. Robert aktuálně netuší, jaká bude jeho budoucnost v motorsportu.
"Pokud budu pokračovat v rally, tak to musí být odlišné oproti loňskému roku - to bylo šílené. Odjet celou sezonu je enormní závazek. Preferoval bych nejet všechny soutěže, ale raději se pořádně připravit na ty soutěže, které pojedeme. Zároveň je možné, že budeme dělat něco úplně jiného - na druhou půlku sezony se otevírá pár možností," přiznává možnost odchodu z rallysportu jezdec.
"Může to znamenat vrátit se zpět na okruhy. Pokud bych se k tomu rozhodl, pak bych tomu věnoval všechnu svou snahu a šlo by o dlouhodobější projekt. Zatím nad tím ale nepřemýšlím. Zatím se plně soustředím na Rally Monte Carlo s cílem být maximálně připraven."
Na této soutěži se jezdci dařilo - před dvěma lety ji vedl, vloni zajel pár nejrychlejších časů. Cílem je bezproblémový dojezd do cíle: "Monte Carlo je velmi nepředvídatelná rally. Je jisté, že počasí bude hrát velkou roli. Díky našim pneumatikám Pirelli máme šanci mít za určitých podmínek výhodu. Uvidíme, stát se může cokoliv. Cílem je odjet soutěž bez chyb."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?