Robert Kubica se nakonec přeci jen zúčastní s Fordem Fiesta RS WRC lednové Rally Monte Carlo. Polák však žádné další plány zatím neoznámil. Druhou skvělou zprávou je, že jej na Monte Carlu doplní také Bryan Bouffier, který v posledních letech startuje na této soutěži již pravidelně. I Francouz bude důvěřovat Fordu Fiesta RS WRC
Start první soutěže WRC 2016 se blíží. Startovní listina sice bude zveřejněna až 29. prosince, dnes ale prosákla zpráva o startu Roberta Kubici na této soutěži. Tuto zprávu dnes přinesl polský 'autoklup.pl'. Polák pojede opět s Fordem Fiesta RS WRC a o servis se postará přímo M-Sport.
Další průběh sezony bývalého pilota F1 nebyl specifikován. Podle spekulací pojede Robert i některé další soutěže MS, avšak rozhodně jej neuvidíme na všech 14 soutěžích sezony. Kromě toho by měl Kubica využít čas k testování a návratu na okruhy. Není dokonce vyloučen ani start v šampionátu DTM. Jezdec se ke svým plánům chce vyjádřit nejpozději na Rally Monte Carlo.
Druhou zprávou je start Bryana Bouffiera. Francouz si v roce 2014 dojel pro skvělé druhé místo, v roce 2015 havaroval hned na první RZ. I on usedne do Fordu Fiesta RS WRC a servis mu bude zajišťovat M-Sport. Bouffier jel na Monte Carlu s vozem WRC i v roce 2013, tehdy však ještě s Citroënem DS3 WRC.
Na startu bude celkem 14 vozů WRC - s Volkswageny pojedou Ogier, Latvala a Mikkelsen. Do Citroënů se posadí Meeke a Lefebvre. Hyundai dodá dvě nové i20 WRC Neuvilleovi a Sordovi, Paddon pojede se starou i20 WRC. Ford/M-Sport připraví vozy pro Ostberga, Camilliho, Tänaka, Bertelliho, Kubicu, Bouffiera.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?