Robert Kubica se nakonec přeci jen zúčastní s Fordem Fiesta RS WRC lednové Rally Monte Carlo. Polák však žádné další plány zatím neoznámil. Druhou skvělou zprávou je, že jej na Monte Carlu doplní také Bryan Bouffier, který v posledních letech startuje na této soutěži již pravidelně. I Francouz bude důvěřovat Fordu Fiesta RS WRC
Start první soutěže WRC 2016 se blíží. Startovní listina sice bude zveřejněna až 29. prosince, dnes ale prosákla zpráva o startu Roberta Kubici na této soutěži. Tuto zprávu dnes přinesl polský 'autoklup.pl'. Polák pojede opět s Fordem Fiesta RS WRC a o servis se postará přímo M-Sport.
Další průběh sezony bývalého pilota F1 nebyl specifikován. Podle spekulací pojede Robert i některé další soutěže MS, avšak rozhodně jej neuvidíme na všech 14 soutěžích sezony. Kromě toho by měl Kubica využít čas k testování a návratu na okruhy. Není dokonce vyloučen ani start v šampionátu DTM. Jezdec se ke svým plánům chce vyjádřit nejpozději na Rally Monte Carlo.
Druhou zprávou je start Bryana Bouffiera. Francouz si v roce 2014 dojel pro skvělé druhé místo, v roce 2015 havaroval hned na první RZ. I on usedne do Fordu Fiesta RS WRC a servis mu bude zajišťovat M-Sport. Bouffier jel na Monte Carlu s vozem WRC i v roce 2013, tehdy však ještě s Citroënem DS3 WRC.
Na startu bude celkem 14 vozů WRC - s Volkswageny pojedou Ogier, Latvala a Mikkelsen. Do Citroënů se posadí Meeke a Lefebvre. Hyundai dodá dvě nové i20 WRC Neuvilleovi a Sordovi, Paddon pojede se starou i20 WRC. Ford/M-Sport připraví vozy pro Ostberga, Camilliho, Tänaka, Bertelliho, Kubicu, Bouffiera.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.