Robert Kubica se nakonec přeci jen zúčastní s Fordem Fiesta RS WRC lednové Rally Monte Carlo. Polák však žádné další plány zatím neoznámil. Druhou skvělou zprávou je, že jej na Monte Carlu doplní také Bryan Bouffier, který v posledních letech startuje na této soutěži již pravidelně. I Francouz bude důvěřovat Fordu Fiesta RS WRC
Start první soutěže WRC 2016 se blíží. Startovní listina sice bude zveřejněna až 29. prosince, dnes ale prosákla zpráva o startu Roberta Kubici na této soutěži. Tuto zprávu dnes přinesl polský 'autoklup.pl'. Polák pojede opět s Fordem Fiesta RS WRC a o servis se postará přímo M-Sport.
Další průběh sezony bývalého pilota F1 nebyl specifikován. Podle spekulací pojede Robert i některé další soutěže MS, avšak rozhodně jej neuvidíme na všech 14 soutěžích sezony. Kromě toho by měl Kubica využít čas k testování a návratu na okruhy. Není dokonce vyloučen ani start v šampionátu DTM. Jezdec se ke svým plánům chce vyjádřit nejpozději na Rally Monte Carlo.
Druhou zprávou je start Bryana Bouffiera. Francouz si v roce 2014 dojel pro skvělé druhé místo, v roce 2015 havaroval hned na první RZ. I on usedne do Fordu Fiesta RS WRC a servis mu bude zajišťovat M-Sport. Bouffier jel na Monte Carlu s vozem WRC i v roce 2013, tehdy však ještě s Citroënem DS3 WRC.
Na startu bude celkem 14 vozů WRC - s Volkswageny pojedou Ogier, Latvala a Mikkelsen. Do Citroënů se posadí Meeke a Lefebvre. Hyundai dodá dvě nové i20 WRC Neuvilleovi a Sordovi, Paddon pojede se starou i20 WRC. Ford/M-Sport připraví vozy pro Ostberga, Camilliho, Tänaka, Bertelliho, Kubicu, Bouffiera.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?