Hayden Paddon říká, že Hyundai musí využít skutečnosti, že jako jediný tým vstoupí do sezony 2016 s novým vozem.
Jezdec z Nového Zélandu serveru 'maxrally.com' řekl, že chce v každé šotolinové soutěži příští rok útočit na vítězství. Nové auto si odbude debut na Rally Monte Carlo 2016. Tým Hyundai se nechal slyšet, že s ním vyjede až bude nová i20 WRC schopná vyzvat VW Polo R WRC.
"Příští rok je pro nás nejlepší šancí na vítězství. Nevíme, jak jsou na tom ostatní s vozy pro rok 2017. Ale my jsme jediná značka, která připraví na příští sezonu nové auto. Víme, že jsme s novým autem udělali krok vpřed. Také je zřejmé, že ani s aktuálním autem nejsme tak daleko. Musíme této skutečnosti opravdu využít," hecuje svůj tým Hayden Paddon.
"Já se budu snažit vyhrát každou šotolinovou soutěž sezony. Už mám na nich dobré zkušenosti a proto je to pro mě realistický cíl. Pro nadcházející tři roky mám plán a prvním krokem v něm je vítězství v soutěži příští rok.
Vývoj nového auta pokračuje dobře. OK, udělali jsme teď s ním pár dalších testů - jeden na asfaltu a jeden na šotolině - a zcela jistě mohu říci, že to bude hodně rychlé auto na šotolinových soutěžích. Je to auto na jeden rok. Teď se musíme ujistit, že je také nejenom rychlé, ale i spolehlivé."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?