Hayden Paddon říká, že Hyundai musí využít skutečnosti, že jako jediný tým vstoupí do sezony 2016 s novým vozem.
Jezdec z Nového Zélandu serveru 'maxrally.com' řekl, že chce v každé šotolinové soutěži příští rok útočit na vítězství. Nové auto si odbude debut na Rally Monte Carlo 2016. Tým Hyundai se nechal slyšet, že s ním vyjede až bude nová i20 WRC schopná vyzvat VW Polo R WRC.
"Příští rok je pro nás nejlepší šancí na vítězství. Nevíme, jak jsou na tom ostatní s vozy pro rok 2017. Ale my jsme jediná značka, která připraví na příští sezonu nové auto. Víme, že jsme s novým autem udělali krok vpřed. Také je zřejmé, že ani s aktuálním autem nejsme tak daleko. Musíme této skutečnosti opravdu využít," hecuje svůj tým Hayden Paddon.
"Já se budu snažit vyhrát každou šotolinovou soutěž sezony. Už mám na nich dobré zkušenosti a proto je to pro mě realistický cíl. Pro nadcházející tři roky mám plán a prvním krokem v něm je vítězství v soutěži příští rok.
Vývoj nového auta pokračuje dobře. OK, udělali jsme teď s ním pár dalších testů - jeden na asfaltu a jeden na šotolině - a zcela jistě mohu říci, že to bude hodně rychlé auto na šotolinových soutěžích. Je to auto na jeden rok. Teď se musíme ujistit, že je také nejenom rychlé, ale i spolehlivé."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.