Hayden Paddon je bez přehánění asi největším překvapením letošní sezony. Toho si jsou vědomi také u továrního týmu Hyundai, a tak Novozélanďan u korejců podepsal novou smlouvu na tři roky, která mu garantuje závodní sedačku až do konce roku 2018.
Hyundai si z dlouhodobého hlediska pojistil služby nadějného Haydena Paddona. 28 letý Novozélanďan dnes s týmem podepsal novou tříletou smlouvu. S korejsko-německým týmem tak zůstane minimálně do konce roku 2018.
Hayden Paddon k novém kontraktu říká: "Uplynulé dvě sezony byly skvělou cestou a hodně jsme na ní vyrostli. Tým mi v rozvoji pomohl a na základě toho, co jsme spolu již dosáhli, nepochybuji, že budeme brzy vyhrávat.
Všichni pracujeme tvrdě na tom, abychom byli mistry světa a jsem přesvědčen, že Hyundai Motorsport mi nabízí nejlepší možnost, jak tohoto cíle dosáhnout. Musíme se teď zaměřit na naše první vítězství a to je mým osobním cílem pro rok 2016."
Lecos o velké důvěře v Haydena Paddona u týmu Hyundai naznačilo již to, že ve Walesu pojede pod hlavičkou továrny místo Thierryho Neuvilla. Zajímavostí však je, že Hyundai Motorsport potvrdil, že se Hayden Paddon v příštím roce připojí po bok Thierryho Neuvilla a Daniho Sorda.
Šéf továrního týmu, Michel Nandan, k angažmá jezdce z Nového Zélandu říká: "Jsem velice potěšen tím, že jsme byli schopni prodlouži naši spolupráci s Haydenem o další tři roky. V nich odjede všechny soutěže společně s námi. Od doby, co se vloni přidal k týmu, se ukázal jako velmi cenná posila našeho mladého týmu.
Je velmi spolehlivý, rychlý a odhodlaný. Má také další potenciál pro rozvoj. Od svého vstupu do WRC chceme podporovat mladého talenta jako je Hayden - ten prokazuje, jak úspěšný tento kocept může být. Osobně se už moc těším na to, čeho bude za příští tři roky s Hyundai Motorsport schopný dosáhnout."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.