Hayden Paddon je bez přehánění asi největším překvapením letošní sezony. Toho si jsou vědomi také u továrního týmu Hyundai, a tak Novozélanďan u korejců podepsal novou smlouvu na tři roky, která mu garantuje závodní sedačku až do konce roku 2018.
Hyundai si z dlouhodobého hlediska pojistil služby nadějného Haydena Paddona. 28 letý Novozélanďan dnes s týmem podepsal novou tříletou smlouvu. S korejsko-německým týmem tak zůstane minimálně do konce roku 2018.
Hayden Paddon k novém kontraktu říká: "Uplynulé dvě sezony byly skvělou cestou a hodně jsme na ní vyrostli. Tým mi v rozvoji pomohl a na základě toho, co jsme spolu již dosáhli, nepochybuji, že budeme brzy vyhrávat.
Všichni pracujeme tvrdě na tom, abychom byli mistry světa a jsem přesvědčen, že Hyundai Motorsport mi nabízí nejlepší možnost, jak tohoto cíle dosáhnout. Musíme se teď zaměřit na naše první vítězství a to je mým osobním cílem pro rok 2016."
Lecos o velké důvěře v Haydena Paddona u týmu Hyundai naznačilo již to, že ve Walesu pojede pod hlavičkou továrny místo Thierryho Neuvilla. Zajímavostí však je, že Hyundai Motorsport potvrdil, že se Hayden Paddon v příštím roce připojí po bok Thierryho Neuvilla a Daniho Sorda.
Šéf továrního týmu, Michel Nandan, k angažmá jezdce z Nového Zélandu říká: "Jsem velice potěšen tím, že jsme byli schopni prodlouži naši spolupráci s Haydenem o další tři roky. V nich odjede všechny soutěže společně s námi. Od doby, co se vloni přidal k týmu, se ukázal jako velmi cenná posila našeho mladého týmu.
Je velmi spolehlivý, rychlý a odhodlaný. Má také další potenciál pro rozvoj. Od svého vstupu do WRC chceme podporovat mladého talenta jako je Hayden - ten prokazuje, jak úspěšný tento kocept může být. Osobně se už moc těším na to, čeho bude za příští tři roky s Hyundai Motorsport schopný dosáhnout."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.