Hayden Paddon je bez přehánění asi největším překvapením letošní sezony. Toho si jsou vědomi také u továrního týmu Hyundai, a tak Novozélanďan u korejců podepsal novou smlouvu na tři roky, která mu garantuje závodní sedačku až do konce roku 2018.
Hyundai si z dlouhodobého hlediska pojistil služby nadějného Haydena Paddona. 28 letý Novozélanďan dnes s týmem podepsal novou tříletou smlouvu. S korejsko-německým týmem tak zůstane minimálně do konce roku 2018.
Hayden Paddon k novém kontraktu říká: "Uplynulé dvě sezony byly skvělou cestou a hodně jsme na ní vyrostli. Tým mi v rozvoji pomohl a na základě toho, co jsme spolu již dosáhli, nepochybuji, že budeme brzy vyhrávat.
Všichni pracujeme tvrdě na tom, abychom byli mistry světa a jsem přesvědčen, že Hyundai Motorsport mi nabízí nejlepší možnost, jak tohoto cíle dosáhnout. Musíme se teď zaměřit na naše první vítězství a to je mým osobním cílem pro rok 2016."
Lecos o velké důvěře v Haydena Paddona u týmu Hyundai naznačilo již to, že ve Walesu pojede pod hlavičkou továrny místo Thierryho Neuvilla. Zajímavostí však je, že Hyundai Motorsport potvrdil, že se Hayden Paddon v příštím roce připojí po bok Thierryho Neuvilla a Daniho Sorda.
Šéf továrního týmu, Michel Nandan, k angažmá jezdce z Nového Zélandu říká: "Jsem velice potěšen tím, že jsme byli schopni prodlouži naši spolupráci s Haydenem o další tři roky. V nich odjede všechny soutěže společně s námi. Od doby, co se vloni přidal k týmu, se ukázal jako velmi cenná posila našeho mladého týmu.
Je velmi spolehlivý, rychlý a odhodlaný. Má také další potenciál pro rozvoj. Od svého vstupu do WRC chceme podporovat mladého talenta jako je Hayden - ten prokazuje, jak úspěšný tento kocept může být. Osobně se už moc těším na to, čeho bude za příští tři roky s Hyundai Motorsport schopný dosáhnout."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?