Robert Kubica připustil, že by po sezoně mohl odejít do WRC2. Jeho sezona 2015 se totiž nevyvíjí tak, jak si představoval. Polská hvězda totiž v průběhu sezony bojuje s vedením svého vlastního týmu a v dalším roce už odmítá být ve stejné situaci.
"Aktuálně o příštím roce nic nevím. Ale je jasné, že zde budou jisté změny. Před koncem listopadu chci vědět, co budu příští rok dělat," řekl Robert Kubica britskému 'Autosportu'.
Mistr WRC2 ze sezony 2013 přiznává, že návrat na okruhy by mohl být jedním z východisek dané situace. Pořád ale cítí, že ve WRC2 má nedokončenou práci: "Může jít o kompletní změnu sportu, ale také může jít o změnu mého působení [ve WRC]. Nedává smysl pokračovat tak, jako je tomu letos.
Nejsme v pozici, abychom mohli bojovat s otatními auty - top jezdci a top týmy. Je to, jako když stavíte dům bez základů. A já jsem moc ctižádostivý na to, abych jenom projížděl soutěže. Jde o nedostatek zdrojů a testů. Musíme to začít dělat pořádně.
Pro příští rok by mohlo dávat smysl odjet méně soutěží a více testovat a nebo odejít do WRC2." Jen dodejme, že Robert začínal sezonu v italském týmu A-Style, se kterým se ale brzy rozešel. Z důvodu budování vlastního týmu vynechal Argetinskou rally. Nejel také do Austrálie, aby mohl testovat na asfaltu před Korsikou. Poslední dvě soutěže, Španělsko a Wales, ale potvrdil, že odjede.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.