Robert Kubica připustil, že by po sezoně mohl odejít do WRC2. Jeho sezona 2015 se totiž nevyvíjí tak, jak si představoval. Polská hvězda totiž v průběhu sezony bojuje s vedením svého vlastního týmu a v dalším roce už odmítá být ve stejné situaci.
"Aktuálně o příštím roce nic nevím. Ale je jasné, že zde budou jisté změny. Před koncem listopadu chci vědět, co budu příští rok dělat," řekl Robert Kubica britskému 'Autosportu'.
Mistr WRC2 ze sezony 2013 přiznává, že návrat na okruhy by mohl být jedním z východisek dané situace. Pořád ale cítí, že ve WRC2 má nedokončenou práci: "Může jít o kompletní změnu sportu, ale také může jít o změnu mého působení [ve WRC]. Nedává smysl pokračovat tak, jako je tomu letos.
Nejsme v pozici, abychom mohli bojovat s otatními auty - top jezdci a top týmy. Je to, jako když stavíte dům bez základů. A já jsem moc ctižádostivý na to, abych jenom projížděl soutěže. Jde o nedostatek zdrojů a testů. Musíme to začít dělat pořádně.
Pro příští rok by mohlo dávat smysl odjet méně soutěží a více testovat a nebo odejít do WRC2." Jen dodejme, že Robert začínal sezonu v italském týmu A-Style, se kterým se ale brzy rozešel. Z důvodu budování vlastního týmu vynechal Argetinskou rally. Nejel také do Austrálie, aby mohl testovat na asfaltu před Korsikou. Poslední dvě soutěže, Španělsko a Wales, ale potvrdil, že odjede.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?