Robert Kubica připustil, že by po sezoně mohl odejít do WRC2. Jeho sezona 2015 se totiž nevyvíjí tak, jak si představoval. Polská hvězda totiž v průběhu sezony bojuje s vedením svého vlastního týmu a v dalším roce už odmítá být ve stejné situaci.
"Aktuálně o příštím roce nic nevím. Ale je jasné, že zde budou jisté změny. Před koncem listopadu chci vědět, co budu příští rok dělat," řekl Robert Kubica britskému 'Autosportu'.
Mistr WRC2 ze sezony 2013 přiznává, že návrat na okruhy by mohl být jedním z východisek dané situace. Pořád ale cítí, že ve WRC2 má nedokončenou práci: "Může jít o kompletní změnu sportu, ale také může jít o změnu mého působení [ve WRC]. Nedává smysl pokračovat tak, jako je tomu letos.
Nejsme v pozici, abychom mohli bojovat s otatními auty - top jezdci a top týmy. Je to, jako když stavíte dům bez základů. A já jsem moc ctižádostivý na to, abych jenom projížděl soutěže. Jde o nedostatek zdrojů a testů. Musíme to začít dělat pořádně.
Pro příští rok by mohlo dávat smysl odjet méně soutěží a více testovat a nebo odejít do WRC2." Jen dodejme, že Robert začínal sezonu v italském týmu A-Style, se kterým se ale brzy rozešel. Z důvodu budování vlastního týmu vynechal Argetinskou rally. Nejel také do Austrálie, aby mohl testovat na asfaltu před Korsikou. Poslední dvě soutěže, Španělsko a Wales, ale potvrdil, že odjede.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?