DMACK posiluje, když získal dlouholetého inženýra Pirelli, Fiorenzo Brivioa. Jejich cílem je postup do WRC a schopnost poměřovat se s Michelinem.
DMACK vyhlásil válku Michelinu. Fiorenzo Brivio přechází od Pirelli k DMACKu, kde přebírá pozici technického ředitele pro motorsport. Co ho vedlo k odchodu od Italů po dlouhých letech, to vysvětluje sám: "Hledal sem novou výzvu a DMACK mi nabídl perketní možnost."
Ital u Pirelli působil již 30 let. S rallysportem má velké zkušenosti, které DMACKu určitě pomohou. Britská firma už získala titul ve WRC2, jejím cílem pro další roky je postup o stupeň výš, tedy dodávky plášťů pro vůz WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.