Neuville: Nemusím nic dokazovat, proč bych měl zbytečně riskovat?

Neuville, Thierry
Neuville, Thierry, foto: Hyundai Motorsport/McKlein
iM2 27. srpna 2015 18:27
Sdílej:

Thierry Neuville odráží kritiku ze strany svého týmu, když popírá, že by v měl týmu něco dokazovat.

Týmový manažer Hyundai, Alain Penasse, nedávno kritizoval výkony jedničky týmu Hyundai, Thierryho Neuvilla. Týmový šéf, Michel Nandan, dokonce řekl, že by rád viděl Neuvilla v takové formě, v jaké jezdec byl v době, kdy s ním uzavíral kontrakt. 

Alain Penasse také řekl: "Od nehody [Neuvilla] v Argentině už nemá dostatečnou rychlost a nejotravnější věcí je, že ani on, jeho známí ani jeho přátelé proto nemají žádné vysvětlení. Jsme rádi, že máme Haydena, protože s ním za volantem děláme progres."

"Po Finsku jsme s ním hodně mluvili za účelem mu pomoci a nebo zjistit, jestli je někde nějaký problém. Ukazáli jsme mu určitá fakta, která dokazují, že se nikam neposunul. I když s tím nesouhlasí, tak lidé, co jsou na tratích, nám říkají: 'Není tak rychlý, jako býval'. Nejsou to žádní staří diváci, ale bývalí jezdci rally, kteří sport znají."

"Byli jsme upřímní a řekli jsme mu, že už dlouhou dobu nevidíme toho Thierryho, kterého jsme vídali předtím. Teď dojel pátý, ale k tomu potřeboval defekty dvou lidí a také dvě nehody jiných jezdců," uzavřel manažer týmu. I přes tuto kritiku týmu je Belgičan 28 bodů před svým nejbližším týmovým kolegou, proto svoji situaci tak kriticky nevnímá.

"Všechno je v pořádku. Podívejte se na situaci v šampionátu. Cítím se pohodlně. V týmu je interní souboj mezi jezdci a někteří jezdci víc riskují než já. Hayden vyjel ve Finsku mimo trať. Mě se to stalo v Mexiku, když riskujete, jdete do rizika. 

Nevím, proč bych měl tolik riskovat proto, abych zajížděl druhé nebo třetí nejrychlejší časy, když na víc beztak s tímto autem pomýšlet nemůžeme. Dělal jsem to v minulosti, chtěl jsem porážet své kolegy, abych vystoupil z řady. Ale proč teď? Měli jsme pár špatných soutěží, ale dokončili jsme je. Rychlost nebyla taková, jakou jsme chtěli, ale pokusíme se to zlepšit."

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.