Thierry Neuville odráží kritiku ze strany svého týmu, když popírá, že by v měl týmu něco dokazovat.
Týmový manažer Hyundai, Alain Penasse, nedávno kritizoval výkony jedničky týmu Hyundai, Thierryho Neuvilla. Týmový šéf, Michel Nandan, dokonce řekl, že by rád viděl Neuvilla v takové formě, v jaké jezdec byl v době, kdy s ním uzavíral kontrakt.
Alain Penasse také řekl: "Od nehody [Neuvilla] v Argentině už nemá dostatečnou rychlost a nejotravnější věcí je, že ani on, jeho známí ani jeho přátelé proto nemají žádné vysvětlení. Jsme rádi, že máme Haydena, protože s ním za volantem děláme progres."
"Po Finsku jsme s ním hodně mluvili za účelem mu pomoci a nebo zjistit, jestli je někde nějaký problém. Ukazáli jsme mu určitá fakta, která dokazují, že se nikam neposunul. I když s tím nesouhlasí, tak lidé, co jsou na tratích, nám říkají: 'Není tak rychlý, jako býval'. Nejsou to žádní staří diváci, ale bývalí jezdci rally, kteří sport znají."
"Byli jsme upřímní a řekli jsme mu, že už dlouhou dobu nevidíme toho Thierryho, kterého jsme vídali předtím. Teď dojel pátý, ale k tomu potřeboval defekty dvou lidí a také dvě nehody jiných jezdců," uzavřel manažer týmu. I přes tuto kritiku týmu je Belgičan 28 bodů před svým nejbližším týmovým kolegou, proto svoji situaci tak kriticky nevnímá.
"Všechno je v pořádku. Podívejte se na situaci v šampionátu. Cítím se pohodlně. V týmu je interní souboj mezi jezdci a někteří jezdci víc riskují než já. Hayden vyjel ve Finsku mimo trať. Mě se to stalo v Mexiku, když riskujete, jdete do rizika.
Nevím, proč bych měl tolik riskovat proto, abych zajížděl druhé nebo třetí nejrychlejší časy, když na víc beztak s tímto autem pomýšlet nemůžeme. Dělal jsem to v minulosti, chtěl jsem porážet své kolegy, abych vystoupil z řady. Ale proč teď? Měli jsme pár špatných soutěží, ale dokončili jsme je. Rychlost nebyla taková, jakou jsme chtěli, ale pokusíme se to zlepšit."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?