Thierry Neuville odráží kritiku ze strany svého týmu, když popírá, že by v měl týmu něco dokazovat.
Týmový manažer Hyundai, Alain Penasse, nedávno kritizoval výkony jedničky týmu Hyundai, Thierryho Neuvilla. Týmový šéf, Michel Nandan, dokonce řekl, že by rád viděl Neuvilla v takové formě, v jaké jezdec byl v době, kdy s ním uzavíral kontrakt.
Alain Penasse také řekl: "Od nehody [Neuvilla] v Argentině už nemá dostatečnou rychlost a nejotravnější věcí je, že ani on, jeho známí ani jeho přátelé proto nemají žádné vysvětlení. Jsme rádi, že máme Haydena, protože s ním za volantem děláme progres."
"Po Finsku jsme s ním hodně mluvili za účelem mu pomoci a nebo zjistit, jestli je někde nějaký problém. Ukazáli jsme mu určitá fakta, která dokazují, že se nikam neposunul. I když s tím nesouhlasí, tak lidé, co jsou na tratích, nám říkají: 'Není tak rychlý, jako býval'. Nejsou to žádní staří diváci, ale bývalí jezdci rally, kteří sport znají."
"Byli jsme upřímní a řekli jsme mu, že už dlouhou dobu nevidíme toho Thierryho, kterého jsme vídali předtím. Teď dojel pátý, ale k tomu potřeboval defekty dvou lidí a také dvě nehody jiných jezdců," uzavřel manažer týmu. I přes tuto kritiku týmu je Belgičan 28 bodů před svým nejbližším týmovým kolegou, proto svoji situaci tak kriticky nevnímá.
"Všechno je v pořádku. Podívejte se na situaci v šampionátu. Cítím se pohodlně. V týmu je interní souboj mezi jezdci a někteří jezdci víc riskují než já. Hayden vyjel ve Finsku mimo trať. Mě se to stalo v Mexiku, když riskujete, jdete do rizika.
Nevím, proč bych měl tolik riskovat proto, abych zajížděl druhé nebo třetí nejrychlejší časy, když na víc beztak s tímto autem pomýšlet nemůžeme. Dělal jsem to v minulosti, chtěl jsem porážet své kolegy, abych vystoupil z řady. Ale proč teď? Měli jsme pár špatných soutěží, ale dokončili jsme je. Rychlost nebyla taková, jakou jsme chtěli, ale pokusíme se to zlepšit."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.