Mads Ostberg se už těší na druhou polovinu světového šampionátu a také na příští sezonu. Nor je přesvědčen, že i v roce 2016 bude opět sedět v továrním autě.
S 84 body aktuálně Mads Ostberg okupuje třetí příčku průběžného pořadí WRC a bojuje tak se dvěma jezdci na Volkswagenech Polo R WRC - Jarim-Mattim Latvalou (93 bodů) a Andreasem Mikkelsenem (83 bodů) - o titul vicemistra světa. "S první polovinou sezonu mohu být osobně spokojen. Až na Sardinii jsem si nedovolil žádnou velkou chybu," začíná Mads Ostberg.
Týmový šéf Citroënu, Yves Matton, před Rally Finland řekl, že by Ostberg měl ve druhé polovině roku zvýšit svoje tempo, aby se doporučil na prodloužení smlouvy. Tým svým jezdcům narozdíl od Polska před Finskem poskytl možnost pořádně se na soutěž připravit a to se hned projevilo také na časech.
Ostberg ale připouští, "že se mi ve Finsku nepodařilo zajet perfektní zkoušku". I tak Nor ale dojel na hezkém třetím místě a získal tak narozdíl od svého týmového kolegy, Krise Meeka, důležité body. Během krátké pauzy, která je teď před Německem, bude Mads testovat na asfaltu.
Vyhlídky na nadcházející soutěže a také na budoucnost má Ostberg pozitivní. "V roce 2016 budu v každém případě sedět v továrním autě," řekl Nor pro německý ‚Motorsport aktuell’. Jestli zůstane věrný Citroënu, nebo změní tým, to se rozhodne na podzim.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?