I přes svoje velmi silné výkony na posledních soutěžích nechce Hayden Paddon uvažovat nad tím, že by v rámci týmu Huyndai mohlo dojít ke změně jehoho statutu. Chce se především stále soustředit na sebe.
V celkovém hodnocení letošní sezony patří Thierrymu Neuvillovi pátá příčka a je tak nejlepším jezdcem týmu Hyundai. Na posledních třech soutěžích, v Portugalsku, Itálii a Polsku se ale musel sklonit před výkonem mladíka u korejsko-německého týmu, Haydena Paddona. 28 letý Novozélanďan oficiálně hájí barvy týmu Hyundai Motorsport N a nemá s jezdci továrního týmu úplně srovnatelný materiál.
Paddon vzbudil dojem především na Sardinii, kdy držel až do samotného konce pod tlakem Sébastiena Ogiera. Ovšem i druhé místo je super výsledek - Neuville byl třetí. V Polsku jsme mohli vidět podobný obrázek: Paddon byl čtvrtý a Neuville šestý. Dani Sordo dokonce až desátý. Paddon však i přes své velmi kvalitní výkony o možném novém rozdělení rolí u týmu Huyndai nechce nic slyšet.
"OK, Dani to měl v Polsku těžké, ale Thierry byl na vrcholu dění. Možná, že se díky špatné volbě gum trochu propadl, ale Thierry je i nadále měřítkem," říká Hayden Paddon pro wrc.com. "Je dobrým jezdcem, který momentálně zažívá těžké časy."
Je třeba si ale také připomenout, že Paddon Neuvilla dokázal teď třikrát porazit, ačkoliv měl v autě slabší motor. Od 30. července do 2. srpna je v plánu Finská Rally. Novozélanďan se na tuto soutěž už těší.
"Soutěž bude o něco pomalejší než ta v Polsku. To by nám mělo vyhovovat, protože na konci pasáží na plný plyn naše auto už trochu ztrácelo dech." Paddon totiž neměl ve srovnání s Neuvillem a Sordem úplně poslední specifikaci vozu.
Ve Finsku byl vloni osmý. Teď by se nechtěl nechat svými zkušenějšími kolegy zahanbit. "Naším cílem zůstává umístění v TOP5, ale musíme k věcem přistupovat krůček po krůčku. Nekoncentruji se na hierarchické uspořádání v týmu. Jednoduše si nasadím helmu a řídím svoje auto. Pokud je nejrychlejší, tak je nejrychlejší [z vozů Hyundai]," zakončil Paddon.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.