I přes svoje velmi silné výkony na posledních soutěžích nechce Hayden Paddon uvažovat nad tím, že by v rámci týmu Huyndai mohlo dojít ke změně jehoho statutu. Chce se především stále soustředit na sebe.
V celkovém hodnocení letošní sezony patří Thierrymu Neuvillovi pátá příčka a je tak nejlepším jezdcem týmu Hyundai. Na posledních třech soutěžích, v Portugalsku, Itálii a Polsku se ale musel sklonit před výkonem mladíka u korejsko-německého týmu, Haydena Paddona. 28 letý Novozélanďan oficiálně hájí barvy týmu Hyundai Motorsport N a nemá s jezdci továrního týmu úplně srovnatelný materiál.
Paddon vzbudil dojem především na Sardinii, kdy držel až do samotného konce pod tlakem Sébastiena Ogiera. Ovšem i druhé místo je super výsledek - Neuville byl třetí. V Polsku jsme mohli vidět podobný obrázek: Paddon byl čtvrtý a Neuville šestý. Dani Sordo dokonce až desátý. Paddon však i přes své velmi kvalitní výkony o možném novém rozdělení rolí u týmu Huyndai nechce nic slyšet.
"OK, Dani to měl v Polsku těžké, ale Thierry byl na vrcholu dění. Možná, že se díky špatné volbě gum trochu propadl, ale Thierry je i nadále měřítkem," říká Hayden Paddon pro wrc.com. "Je dobrým jezdcem, který momentálně zažívá těžké časy."
Je třeba si ale také připomenout, že Paddon Neuvilla dokázal teď třikrát porazit, ačkoliv měl v autě slabší motor. Od 30. července do 2. srpna je v plánu Finská Rally. Novozélanďan se na tuto soutěž už těší.
"Soutěž bude o něco pomalejší než ta v Polsku. To by nám mělo vyhovovat, protože na konci pasáží na plný plyn naše auto už trochu ztrácelo dech." Paddon totiž neměl ve srovnání s Neuvillem a Sordem úplně poslední specifikaci vozu.
Ve Finsku byl vloni osmý. Teď by se nechtěl nechat svými zkušenějšími kolegy zahanbit. "Naším cílem zůstává umístění v TOP5, ale musíme k věcem přistupovat krůček po krůčku. Nekoncentruji se na hierarchické uspořádání v týmu. Jednoduše si nasadím helmu a řídím svoje auto. Pokud je nejrychlejší, tak je nejrychlejší [z vozů Hyundai]," zakončil Paddon.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.