Bývalý pilot F1, Robert Kubica, se rozhodne o své budoucnosti letos poměrně dost brzy - před koncem srpna chce mít jasno. Přitom nevylučuje, že opustí šampionát WRC a vrátí se na okruhy.
Robert Kubica letos na poslední chvíli řešil starty v MS tím, že vybudoval svůj vlastní RK World Rally Team. Zkraje sezony spolupracoval na startech v MS s italským týmem A-Style, ale později se jejich cesty rozešly a Polák překopal celé fungování svého týmu.
Robert Kubica připouští, že letos bojuje stejný souboj s časem jako vloni, aby se mu povedlo zajistit starty: "Potřebujeme začít přemýšlet o budoucím roce velmi brzy. Nechci být v této [loňské] situaci znovu. Není jednoduché dojet na rally bez testů a také bez toho, aniž byste věděli, co bude dál," říká jezdec.
"Musíme si sednout a podívat se na to, co je možné," připouští hvězda polského motoristického sportu. Jeho koordinátor, Marcin Czachorski, pro 'Autosport' dodává, že mají nabídky i z jiných odvětví motorsportu: "Máme nějaké možnosti pro příští rok a potřebujeme se na ně s Robertem podívat.
Mimo jiné máme na stole několik velmi zajímavých nabídech, které se týkají návratu na okruhy. Robert má pravdu v tom, že musíme udělat rychlé rozhodnutí v tom, co budeme dělat příští rok. Myslím, že datum, do kdy musí rozhodnutí padnout, je konec srpna."
Vítěz Velké ceny Kanady 2008 připouští, že se po mentální stránce musí rally stále přizpůsobovat, když jezdil celý život na okruzích: "Z mé strany nejsem v pozici, abych mohl rovnocenně bojovat. Pořád jsem závodním jezdcem. Pořád přemýšlím [při mém přístupu k rally] jako závodní jezdec."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.