Sébastien Ogier se obával, že jej špatná volba pneumatik v sobotu vyřadí z boje o vedení a že tak v Polsku vyhraje jeho kolega, Andreas Mikkelsen.
Teploty se v sobotu odpoledne na tratích polské rally vyšplhaly až ke 33°C - pro tyto podmínky mix tvrdé a měkké směsi pneumatik, který měl na svém Polu R WRC Sébastien Ogier, nebyl tou nejlepší volbou. Pro rozpálenou písčitou šotolinu se zdála jako vhodnější volba tvrdé sady, kterou měl Andreas Mikkelsen.
Nor sice v odpolední sekci sobotní etapy nějaký čas na Francouze získal, avšak ne tolik, aby mu zabránil v jeho 29. vítězství v kariéře a 5. výhře v sezoně. "Před sekcí jsem si myslel, že Andreas dělá chybu a že já jsem zvolil rozumnější řešení.
Jenže brzy jsme zjistili limity měkké sady - když bylo moc horko, tak nepracovala úplně správně. Takže měl vlastně správnou volbu pneumatik on. Bál jsem se, že ztratím hodně času a o to, co to udělá s mým vedením. Ale nakonec jsem neztratil tolik času a po špatné volbě jsem si nevedl špatně," přiznává Sébastien Ogier.
Ogier si dojel pro vítězství s průměrnou rychlostí 121,41 km/h. Téměř 60 % tratě jel Francouz na plný plyn. "Už při seznamovačkách jsme viděli, jak rychlá ta trať je. Je to fantastický pocit jet na těchto tratích takovou rychlostí. Někteří kamarádi mi říkali, že sledovali živý přenos v televizi a že jsme byli dokonce rychlejší než vrtulník."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?