Sébastien Ogier se obával, že jej špatná volba pneumatik v sobotu vyřadí z boje o vedení a že tak v Polsku vyhraje jeho kolega, Andreas Mikkelsen.
Teploty se v sobotu odpoledne na tratích polské rally vyšplhaly až ke 33°C - pro tyto podmínky mix tvrdé a měkké směsi pneumatik, který měl na svém Polu R WRC Sébastien Ogier, nebyl tou nejlepší volbou. Pro rozpálenou písčitou šotolinu se zdála jako vhodnější volba tvrdé sady, kterou měl Andreas Mikkelsen.
Nor sice v odpolední sekci sobotní etapy nějaký čas na Francouze získal, avšak ne tolik, aby mu zabránil v jeho 29. vítězství v kariéře a 5. výhře v sezoně. "Před sekcí jsem si myslel, že Andreas dělá chybu a že já jsem zvolil rozumnější řešení.
Jenže brzy jsme zjistili limity měkké sady - když bylo moc horko, tak nepracovala úplně správně. Takže měl vlastně správnou volbu pneumatik on. Bál jsem se, že ztratím hodně času a o to, co to udělá s mým vedením. Ale nakonec jsem neztratil tolik času a po špatné volbě jsem si nevedl špatně," přiznává Sébastien Ogier.
Ogier si dojel pro vítězství s průměrnou rychlostí 121,41 km/h. Téměř 60 % tratě jel Francouz na plný plyn. "Už při seznamovačkách jsme viděli, jak rychlá ta trať je. Je to fantastický pocit jet na těchto tratích takovou rychlostí. Někteří kamarádi mi říkali, že sledovali živý přenos v televizi a že jsme byli dokonce rychlejší než vrtulník."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?