Robert Kubica se po reorganizaci svého týmu cítí čerstvě osvěžený a věří, že vynechání soutěže v Argentině bylo správným krokem.
Reorganizací týmu získala sezona pro Roberta Kubicu nový náboj. Polák je potěšen pokrokem, který udělal minulý týden v Portugalsku. Jen připomeňme, že soutěž v okolí města Matosinhos byla prvním startem Kubici od Rally Mexiko, která se jela v půli března, a samozřejmě jeho první soutěží s inovovaným Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu. Kubica dojel v Portugalsku bez žádných problémů na devátém místě.
Někdejší pilot Formule 1 se před soutěží rozešel s italským týmem A-Style, který se mu staral o auto na začátku sezony. Teď se mu o auto zčásti stará M-Sport. "Je to s M-Sportem momentálně tak 50 na 50," říká Robert Kubica. "Moji mechanici [z RK World Rally Teamu] jedou teď zpět do fabriky [M-Sportu], aby pracovali na autě - to je dobré. Získají dobré zkušenosti, vědění a pomoc při rozvoji našeho týmu."
"Když se podívám do budocnosti, tak je možné, že si to budeme dělat sami, ale momentálně jsem spokojený s tím, jak to všechno probíhá. Před několika týdny byla situace špatná, ale investovali jsme spoustu práce a z dlouhodobého hlediska se pohybujeme správným směrem." Polák nadále věří, že vynechání Argentiny bylo správným rozhodnutím a dodává: "Portugalsko bylo úspěšným testem pro celý RK World Rallye Team.
Před soutěží v Polsku Robert plánuje 'soutěžní test' (foto: M-Sport)
Ukázalo se, že vypuštění Rally Argentina za účelem soustředění se na reorganizaci týmu bylo správné." Robert chce navíc do svého letošního plánu přidat další dvě rally - jednu v Polsku, kde chce najít rychlost před domácí soutěží MS, a jednu asfaltovou rally před srpnovou světovou soutěží WRC v Německu.
"Nebylo ideální sednou v Portugalsku do auta po jedenácti týdnech bez testu. OK, auto není komplentě jiné, ale výkon dodává jinak a jsou tam rozdíly na pohonu. Rád bych jel další soutěže. V Polsku je jedna soutěž krátce před tou WRC, kde se pojede na podobných cestách. A rád bych dělal něco před Rally Deutschland, ale je těžké najít stejný terén."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.