Po vynechání Rally Argentina se Robert Kubica v Portugalsku vrací za volant Fordu Fiesta RS WRC. Tentokrát pojede Polák v týmu M-Sport. K dispozici navíc má jednu z pěti nových Fiest RS WRC specifikace 2015.
Robert Kubica je zpět. Jezdec se stal od zimy i šéfem týmu, avšak Argentinu vynechal. Cílem byla přestavba vlastního týmu. V Portugalsku je ale Polák zpět a navíc usedne do jedné z pěti zbrusunových Fiest RS WRC ve specifikaci 2015.
"Protože jsme se soustředili na přestavbu našeho týmu, tak jsme bohužel nestihli otestovat nový vůz. Tento víkend nás toho tedy čeká celkem dost - budeme se učit nové auto i nové tratě," řekl Robert před startem. V roce 2013 odjel rallysprint ve Fafe, kam se soutěž přesunula.
"Jen Fafe už znám. Je to skvělá rychlostní zkouška s fantastickou atmosférou." Bývalý pilot F1 se v mezidobí rozešel s italským týmem A-Style. Teď, minimálně v Portugalsku, pojede v týmu M-Sport.
Z roku 2013 zná Robert alespoň test ve Fafe
"V Portugalsku bude RK World Rally Team opět spolupracovat s M-Sportem. Ale tvrdě pracujeme na tom, abychom rozvinuli vlastní tým. Věřím, že to jde správným směrem," zakončil jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?