Po vynechání Argentiny se začalo hodně spekulovat, co bude dál s Robertem Kubicou. Polák teď oznámil, že v Portugalsku pojede.
Robert Kubica dostal nabídky na přestup zpět na okruhy - ty však odmítl. Poté, co vynechal Rally Argentina, teď Polák potvrdil, že v Portugalsku pojede: "Mohu Vám garantovat, že WRC neopustím. Jak jsem říkal, jako tým jsme potřebovali změnit strukturu. Během páté soutěže roku však budeme již zcela jistě zpět."
O auto se Kubicovi staral italský A-Style (více jsme psali zde). Jezdec však v mezičase s vedením týmu diskutoval možnosti budoucí spolupráce. Mělo se za to, že se partnerství rozpadlo, což vedlo ke zrušení startu v Argentině na poslední chvíli (i když auto již v servisním parku bylo).
A-Style bude disponovat v době konání Portugalské rally Fordem Fiesta RS WRC ve specifikaci 2015. Zatím však není zřejmé, jestli ho pro Kubicu nasadí Italové nebo mu jej přeprodají. M-Sport mezitím potvrdil, že není v jeho silách do Portugalska postavit 6 nových aut. Je možné, že se Robert vrátí do M-Sportu, kde jezdil vloni.
Robert se v Portugalsku vrací do WRC (foto: M-Sport)
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.