Po vynechání Argentiny se začalo hodně spekulovat, co bude dál s Robertem Kubicou. Polák teď oznámil, že v Portugalsku pojede.
Robert Kubica dostal nabídky na přestup zpět na okruhy - ty však odmítl. Poté, co vynechal Rally Argentina, teď Polák potvrdil, že v Portugalsku pojede: "Mohu Vám garantovat, že WRC neopustím. Jak jsem říkal, jako tým jsme potřebovali změnit strukturu. Během páté soutěže roku však budeme již zcela jistě zpět."
O auto se Kubicovi staral italský A-Style (více jsme psali zde). Jezdec však v mezičase s vedením týmu diskutoval možnosti budoucí spolupráce. Mělo se za to, že se partnerství rozpadlo, což vedlo ke zrušení startu v Argentině na poslední chvíli (i když auto již v servisním parku bylo).
A-Style bude disponovat v době konání Portugalské rally Fordem Fiesta RS WRC ve specifikaci 2015. Zatím však není zřejmé, jestli ho pro Kubicu nasadí Italové nebo mu jej přeprodají. M-Sport mezitím potvrdil, že není v jeho silách do Portugalska postavit 6 nových aut. Je možné, že se Robert vrátí do M-Sportu, kde jezdil vloni.
Robert se v Portugalsku vrací do WRC (foto: M-Sport)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?