Po vynechání Argentiny se začalo hodně spekulovat, co bude dál s Robertem Kubicou. Polák teď oznámil, že v Portugalsku pojede.
Robert Kubica dostal nabídky na přestup zpět na okruhy - ty však odmítl. Poté, co vynechal Rally Argentina, teď Polák potvrdil, že v Portugalsku pojede: "Mohu Vám garantovat, že WRC neopustím. Jak jsem říkal, jako tým jsme potřebovali změnit strukturu. Během páté soutěže roku však budeme již zcela jistě zpět."
O auto se Kubicovi staral italský A-Style (více jsme psali zde). Jezdec však v mezičase s vedením týmu diskutoval možnosti budoucí spolupráce. Mělo se za to, že se partnerství rozpadlo, což vedlo ke zrušení startu v Argentině na poslední chvíli (i když auto již v servisním parku bylo).
A-Style bude disponovat v době konání Portugalské rally Fordem Fiesta RS WRC ve specifikaci 2015. Zatím však není zřejmé, jestli ho pro Kubicu nasadí Italové nebo mu jej přeprodají. M-Sport mezitím potvrdil, že není v jeho silách do Portugalska postavit 6 nových aut. Je možné, že se Robert vrátí do M-Sportu, kde jezdil vloni.
Robert se v Portugalsku vrací do WRC (foto: M-Sport)
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.