Budoucnost Roberta Kubici v MS zůstává nejistá - podle dostupných informací totiž Polák zpřetrhal svoje vazby s italským týmem A-Style.
Italský tým servisoval vůz Ford Fiesta RS WRC Roberta Kubici na prvních třech soutěžích roku. Polák s tímto týmem začal spolupracovat vloni na konci roku při Monza Rally a Bettega Memorial Rallysprint. Server 'maxrally.com' teď píše o tom, že s tímto týmem již nepojede v Portugalsku. To vrhá otazníky na start v nové specifikaci Fiesty RS WRC 2015.
M-Sport pro tuto soutěž připraví dvě nové Fiesty RS WRC pro své jezdce Otta Tänaka a Elfyna Evanse, dále pak pro Martina Prokopa a Lorenza Bertelliho. Pátý vůz poputuje do týmu A-Style. Tým z Cumbrie však nemá dostatečné kapacity na to, aby postavil šestý vůz před Portugalskem. Pokud tedy Kubica chce jet v novém autě, musí se s A-Stylem dohodnout.
Robert vynechal Rally Argentina ve snaže vybudovat svůj vlastní tým, který by nebyl závislý na infrastruktuře A-Stylu. Má se za to, že by se Kubica také mohl vrátit do M-Sportu, který se mu o auto staral už vloni.
V jakém týmu Robert pojede?
Zástupci RK WRT byli přítomni v Argentině, kde horlivě vyjednávali jménem jezdce. Vítěz VC Kanady 2008 také dostal spoustu nabídek od okruhových týmů z různých sérií, pokud by tedy ve WRC nenašel místo, možnosti má.
Ovšem zdroj blízký týmu Kubici pro 'Motorsport News' řekl: "Je pravdou, že máme několik nabídek z okruhů. Jenže Robert není ten typ člověka, který se staví zády k výzvě. Začal svoji cestu v rally a zůstane zde do té doby, než nedosáhne svých cílů."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.