Budoucnost Roberta Kubici v MS zůstává nejistá - podle dostupných informací totiž Polák zpřetrhal svoje vazby s italským týmem A-Style.
Italský tým servisoval vůz Ford Fiesta RS WRC Roberta Kubici na prvních třech soutěžích roku. Polák s tímto týmem začal spolupracovat vloni na konci roku při Monza Rally a Bettega Memorial Rallysprint. Server 'maxrally.com' teď píše o tom, že s tímto týmem již nepojede v Portugalsku. To vrhá otazníky na start v nové specifikaci Fiesty RS WRC 2015.
M-Sport pro tuto soutěž připraví dvě nové Fiesty RS WRC pro své jezdce Otta Tänaka a Elfyna Evanse, dále pak pro Martina Prokopa a Lorenza Bertelliho. Pátý vůz poputuje do týmu A-Style. Tým z Cumbrie však nemá dostatečné kapacity na to, aby postavil šestý vůz před Portugalskem. Pokud tedy Kubica chce jet v novém autě, musí se s A-Stylem dohodnout.
Robert vynechal Rally Argentina ve snaže vybudovat svůj vlastní tým, který by nebyl závislý na infrastruktuře A-Stylu. Má se za to, že by se Kubica také mohl vrátit do M-Sportu, který se mu o auto staral už vloni.
V jakém týmu Robert pojede?
Zástupci RK WRT byli přítomni v Argentině, kde horlivě vyjednávali jménem jezdce. Vítěz VC Kanady 2008 také dostal spoustu nabídek od okruhových týmů z různých sérií, pokud by tedy ve WRC nenašel místo, možnosti má.
Ovšem zdroj blízký týmu Kubici pro 'Motorsport News' řekl: "Je pravdou, že máme několik nabídek z okruhů. Jenže Robert není ten typ člověka, který se staví zády k výzvě. Začal svoji cestu v rally a zůstane zde do té doby, než nedosáhne svých cílů."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.