Budoucnost Roberta Kubici v MS zůstává nejistá - podle dostupných informací totiž Polák zpřetrhal svoje vazby s italským týmem A-Style.
Italský tým servisoval vůz Ford Fiesta RS WRC Roberta Kubici na prvních třech soutěžích roku. Polák s tímto týmem začal spolupracovat vloni na konci roku při Monza Rally a Bettega Memorial Rallysprint. Server 'maxrally.com' teď píše o tom, že s tímto týmem již nepojede v Portugalsku. To vrhá otazníky na start v nové specifikaci Fiesty RS WRC 2015.
M-Sport pro tuto soutěž připraví dvě nové Fiesty RS WRC pro své jezdce Otta Tänaka a Elfyna Evanse, dále pak pro Martina Prokopa a Lorenza Bertelliho. Pátý vůz poputuje do týmu A-Style. Tým z Cumbrie však nemá dostatečné kapacity na to, aby postavil šestý vůz před Portugalskem. Pokud tedy Kubica chce jet v novém autě, musí se s A-Stylem dohodnout.
Robert vynechal Rally Argentina ve snaže vybudovat svůj vlastní tým, který by nebyl závislý na infrastruktuře A-Stylu. Má se za to, že by se Kubica také mohl vrátit do M-Sportu, který se mu o auto staral už vloni.
V jakém týmu Robert pojede?
Zástupci RK WRT byli přítomni v Argentině, kde horlivě vyjednávali jménem jezdce. Vítěz VC Kanady 2008 také dostal spoustu nabídek od okruhových týmů z různých sérií, pokud by tedy ve WRC nenašel místo, možnosti má.
Ovšem zdroj blízký týmu Kubici pro 'Motorsport News' řekl: "Je pravdou, že máme několik nabídek z okruhů. Jenže Robert není ten typ člověka, který se staví zády k výzvě. Začal svoji cestu v rally a zůstane zde do té doby, než nedosáhne svých cílů."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?