Hyundai musí změnit plány. Při plánované homologaci auta došlo ke zpoždění. Korejsko-německý tým se rozhodl odjet celý zbytek sezony s aktuální verzí i20 WRC. Nový vůz poprvé vyjede až na Rally Monte Carlo 2016, navíc bude mít víc dveří, než si tým původně myslel.
Thierrymu Neuvilleovi tato zpráva radost neudělá. Ctižádostivý Belgičan bude muset s aktuální i20 WRC odjet i celý zbytek sezony. Slibovaného nového vozu se v půlce sezony nedočká. Jeho tým, Hyundai, totiž musel předělat plán homologace. Dále pak oznámil, že poprvé bude vůz nasazen při Rally Monte Carlo 2016.
"Doufali jsme, že v průběhu sezony budeme schopni nasadit nové auto. Ale bohůžel tu jsou problémy v časovém plánu homologace, které souvisejí s produkcí civilní třídveřové varianty modelu i20," vysvětlil šéf týmu, Michel Nandan.
Věčně usměvavý Michel Nandan, šéf týmu Hyundai(foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
Z tohoto důvodu se teď tovární tým soustřeďuje na pětidvéřovou variantu vozu. Její prototyp ve specifikaci WRC již existuje. Zatím veškeré testy probíhají právě na pětidvéřovém modelu. "S tímhle autem pojedeme na Rally Monte Carlo 2016," odhalil Nandan.
Aby podpořil motivaci svých jezdců, tak Michel slíbil další inovace pro současnou i20 WRC: "Budeme mít důležité novinky pro toto auto. Doufáme, že jsme s ním schopni bojovat o podia." Neuville se netají tím, že chce od roku 2016 bojovat o titul, pokud by tedy vývoj auta nepokračoval správným směrem, mohl by kývnout na případnou nabídku Volkswagenu nebo třeba Toyoty.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.