 
            Nově vzniklou závodní posádku ve složení Tomáš Urban – Jan Dušek jste mohli již dvakrát spatřit v GPD RallyDrive šampionátu Silvestra Mikuláštíka. Svezení pro zábavu se podařilo v obou případech dokončit na medailových pozicích v kategorii s jednou poháněnou nápravou. V letošním roce se dvojice postavila na start úvodního podniku GPD RallyCupu 2015. I přes handicap nejslabšího vozu v poli se jim podařilo opět získat cenné druhé místo v kategorii.
V neděli 29. března pořádá „Silvero“ další podnik seriálu GPD a to opět na kopřivnickém polygonu. Posádky absolvují necelých 30 ostrých kilometrů v šesti měřených zkouškách na čistě asfaltovém povrchu polygonu Tatry. Tomáš s Honzou na tomto podniku samozřejmě nebudou chybět. Velmi se těší na zatím největší společnou porci závodních kilometrů. Byť si nepřipouštějí, že by i tentokrát mohli pomýšlet na nejvyšší příčky, tak i přesto do toho půjdou od prvních metrů naplno. Cílem je především otestovat nové závodní pneumatiky a třeba se i poprat s případnými nástrahami počasí, které prověří týmovou připravenost. Jak oba dva souhlasně uvádějí, není lepší test než právě takový v závodních podmínkách. A každá zkušenost je potřebná pro budoucí závody.
Jak dopadne jejich další start, to se dozvíme až v neděli. Kluci již dnes však ví, co je čeká v následujících měsících, ale zatím oba dva „mlží“ a informace odtajní až během následujících dnů.
Redakce RallyZone.cz
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?