Robert Kubica se musí také ve své třetí sezoně ve WRC hodně učit. V Argentině ale Polák očekává svoje nejlepší umístění.
V dosavadním průběhu letošní sezony se Robertu Kubicovi moc nedařilo. Dřívější pilot Formule 1 zatím nedokázal získat ani bod. V Mexiku začal Robert v pátek dobře, ale svoje slušné tempo nevydržel až do nedělního cíle. "Pro nás to byla díky chybě na RZ El Chocolate smíšená rally, v ostatních oblastech jsme ale ukazovali dobrou rychlost," říká Robert Kubica pro wrc.com.
"Mexiko není jednoduchou soutěží, zkušenosti od tamtud jsou hodně důležité. Letos jsem se naučil, jak se vyhnout některým situacím." Ačkoliv se jedná o jeho už třetí sezonu ve WRC (jedna ve WRC2), tak Polák neustále poukazuje na svoji nezkušenost a potřebu učení se. Letošní situaci má zhoršenou ještě tím, že přešel z vyzkoušených pneumatik Michelin na Pirelli.
Mohlo by se říci, že Pirellky z Formule 1 dobře zná. V F1 se ovšem používají diametrálně odlišné a o nějakém srovnání nemůže být řeč. Po Monte Carlu a Švédsku bylo Mexiko první šotolinou, na které Kubica s novými gumami jel. "Musíme se přizpůsobit, protože gumy pracují kompletně jinak a mají kompletně jinou charakteristiku."
"Snažili jsme se zlepšit vyvážení a chování auta, v Argentině uvidíme, jak moc jsme postoupili dopředu. S rostoucími zkušenostmi určitě budeme lepší." V Jižní Americe Robert vloni navíc díky šestému místu získal svoje doposud nejlepší umístění. Dočkáme se letos dalšího zlepšení? "95 % tratí je nových, díky tomu to bude jako nová rally. Chceme získat více zkušeností, odjet bezproblémovou rally a zlepšit celý balík."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.