Robert Kubica se musí také ve své třetí sezoně ve WRC hodně učit. V Argentině ale Polák očekává svoje nejlepší umístění.
V dosavadním průběhu letošní sezony se Robertu Kubicovi moc nedařilo. Dřívější pilot Formule 1 zatím nedokázal získat ani bod. V Mexiku začal Robert v pátek dobře, ale svoje slušné tempo nevydržel až do nedělního cíle. "Pro nás to byla díky chybě na RZ El Chocolate smíšená rally, v ostatních oblastech jsme ale ukazovali dobrou rychlost," říká Robert Kubica pro wrc.com.
"Mexiko není jednoduchou soutěží, zkušenosti od tamtud jsou hodně důležité. Letos jsem se naučil, jak se vyhnout některým situacím." Ačkoliv se jedná o jeho už třetí sezonu ve WRC (jedna ve WRC2), tak Polák neustále poukazuje na svoji nezkušenost a potřebu učení se. Letošní situaci má zhoršenou ještě tím, že přešel z vyzkoušených pneumatik Michelin na Pirelli.
Mohlo by se říci, že Pirellky z Formule 1 dobře zná. V F1 se ovšem používají diametrálně odlišné a o nějakém srovnání nemůže být řeč. Po Monte Carlu a Švédsku bylo Mexiko první šotolinou, na které Kubica s novými gumami jel. "Musíme se přizpůsobit, protože gumy pracují kompletně jinak a mají kompletně jinou charakteristiku."
"Snažili jsme se zlepšit vyvážení a chování auta, v Argentině uvidíme, jak moc jsme postoupili dopředu. S rostoucími zkušenostmi určitě budeme lepší." V Jižní Americe Robert vloni navíc díky šestému místu získal svoje doposud nejlepší umístění. Dočkáme se letos dalšího zlepšení? "95 % tratí je nových, díky tomu to bude jako nová rally. Chceme získat více zkušeností, odjet bezproblémovou rally a zlepšit celý balík."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.