Robert Kubica se musí také ve své třetí sezoně ve WRC hodně učit. V Argentině ale Polák očekává svoje nejlepší umístění.
V dosavadním průběhu letošní sezony se Robertu Kubicovi moc nedařilo. Dřívější pilot Formule 1 zatím nedokázal získat ani bod. V Mexiku začal Robert v pátek dobře, ale svoje slušné tempo nevydržel až do nedělního cíle. "Pro nás to byla díky chybě na RZ El Chocolate smíšená rally, v ostatních oblastech jsme ale ukazovali dobrou rychlost," říká Robert Kubica pro wrc.com.
"Mexiko není jednoduchou soutěží, zkušenosti od tamtud jsou hodně důležité. Letos jsem se naučil, jak se vyhnout některým situacím." Ačkoliv se jedná o jeho už třetí sezonu ve WRC (jedna ve WRC2), tak Polák neustále poukazuje na svoji nezkušenost a potřebu učení se. Letošní situaci má zhoršenou ještě tím, že přešel z vyzkoušených pneumatik Michelin na Pirelli.
Mohlo by se říci, že Pirellky z Formule 1 dobře zná. V F1 se ovšem používají diametrálně odlišné a o nějakém srovnání nemůže být řeč. Po Monte Carlu a Švédsku bylo Mexiko první šotolinou, na které Kubica s novými gumami jel. "Musíme se přizpůsobit, protože gumy pracují kompletně jinak a mají kompletně jinou charakteristiku."
"Snažili jsme se zlepšit vyvážení a chování auta, v Argentině uvidíme, jak moc jsme postoupili dopředu. S rostoucími zkušenostmi určitě budeme lepší." V Jižní Americe Robert vloni navíc díky šestému místu získal svoje doposud nejlepší umístění. Dočkáme se letos dalšího zlepšení? "95 % tratí je nových, díky tomu to bude jako nová rally. Chceme získat více zkušeností, odjet bezproblémovou rally a zlepšit celý balík."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?