Robert Kubica se musí také ve své třetí sezoně ve WRC hodně učit. V Argentině ale Polák očekává svoje nejlepší umístění.
V dosavadním průběhu letošní sezony se Robertu Kubicovi moc nedařilo. Dřívější pilot Formule 1 zatím nedokázal získat ani bod. V Mexiku začal Robert v pátek dobře, ale svoje slušné tempo nevydržel až do nedělního cíle. "Pro nás to byla díky chybě na RZ El Chocolate smíšená rally, v ostatních oblastech jsme ale ukazovali dobrou rychlost," říká Robert Kubica pro wrc.com.
"Mexiko není jednoduchou soutěží, zkušenosti od tamtud jsou hodně důležité. Letos jsem se naučil, jak se vyhnout některým situacím." Ačkoliv se jedná o jeho už třetí sezonu ve WRC (jedna ve WRC2), tak Polák neustále poukazuje na svoji nezkušenost a potřebu učení se. Letošní situaci má zhoršenou ještě tím, že přešel z vyzkoušených pneumatik Michelin na Pirelli.
Mohlo by se říci, že Pirellky z Formule 1 dobře zná. V F1 se ovšem používají diametrálně odlišné a o nějakém srovnání nemůže být řeč. Po Monte Carlu a Švédsku bylo Mexiko první šotolinou, na které Kubica s novými gumami jel. "Musíme se přizpůsobit, protože gumy pracují kompletně jinak a mají kompletně jinou charakteristiku."
"Snažili jsme se zlepšit vyvážení a chování auta, v Argentině uvidíme, jak moc jsme postoupili dopředu. S rostoucími zkušenostmi určitě budeme lepší." V Jižní Americe Robert vloni navíc díky šestému místu získal svoje doposud nejlepší umístění. Dočkáme se letos dalšího zlepšení? "95 % tratí je nových, díky tomu to bude jako nová rally. Chceme získat více zkušeností, odjet bezproblémovou rally a zlepšit celý balík."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.