Čtvrté místo Madse Ostberga z Rally Monte Carlo z něj udělalo 'nejlepšího jezdce ze zbytku světa' - tedy nejlepšího jezdce na jiném voze než Volkswagen.
Tovární jezdec Citroënu jel v této soutěži se třetím autem, které bylo pouze ve specifikaci 2014, a díky konstantním výkonům se vyhoupl až na 4. místo. Nebýt dvojitého problému s motorem, který Nora v průběhu soutěže potkal, mohl s krajanem Mikkelsenem bojovat dokonce o třetí místo.
"V sobotu jsme měli problémy s motorem, proto jsme museli dvakrát na zkoušce Sisteron zastavovat. Stejné problémy s motorem nás znovu potkaly v neděli a museli jsme zastavovat i na Power Stage. To je trošku frustrující, protože nás to mohlo stát zhruba 45 vteřin.
No a když se podíváte na ztrátu na třetího... Ale tak to je. Pro nás to byla dobrá rally, ale těžká od začátku. Ale myslím, že jsme ji zvládli dobře, jeli jsme stabilní časy a některé byly opravdu dobré. Zvládli jsme odvést práci, kterou jsme sem přijeli odvést, takže jsem spokojený," řekl Mads Ostberg.
Švédsko je pro Ostberga domácí soutěží, kterou v roce 2011 málem vyhrál
Ve Švédsku už dostane auto nové specifikace, tedy tu DS 3 WRC, se kterou jel na Monte Carlu hostující Sébastien Loeb. Mads už se na soutěž těší: "Už jsem ji testoval, takže vím, že je to krok správným směrem. Už se těším na další testy a pak na soutěž, kde uvidíme, čeho jsme schopni."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.