Hyundai slovy svého šéfa, Michela Nandana, potvrdil, že novou verzi svého speciálu i20 WRC nenasadí dříve, než ve druhé polovině roku 2015.
Jakmile však auto bude možné nasadit do soutěží, tak Thierry Neuville, jednička týmu, očekává velké zlepšení. Na Rally Monte Carlo jsme mohli vidět přepracovanou verzi loňského speciálu, která ovšem nedisponovala například pádly pod volantem a řadilo se sekvenčně pomocí páky. Speciál by měl být dle informací z týmu vyvíjen až do nasazení jeho nástupce.
"Vše na autě je nové," říká Michel Nandan. "Ale práce na aktuálním autě nám i tak pomůže. Například bychom bývali nenašli cestu, jak vylepšit motor, když bychom nejezdili s aktuálním autem."
Thierry Neuville věří, že nové auto se bude na každé soutěži řadit k potenciálním kandidátům na vítězství. "Učednický rok máme za sebou, už v něm jsme viděli spoustu pozitivních věcí. Ale v tomto roce musíme prorazit ještě lépe. Musíme si stanovit vyšší cíle. Nový vůz by měl být autem, se kterým budeme pravidelně vyhrávat závody a na každé soutěži budeme moci být na podiu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?