Robert Kubica se nechal slyšet, že je připraven na těžkou práci, která se pojí s vlastním týmem, se kterým bude Polák absolvovat sezonu 2015 ve WRC.
Do šampionátu se letos přihlásil RK World Rally Team, který bude nasazovat jeden Ford Fiesta RS WRC pro Roberta Kubicu do letošního šampionátu. Polák se rozhodl nasadit vlastní tým po frustrující sezoně 2014. Tým najal spoustu inženýrů a expertů a zřejmě se nastěhuje se do budovy poblíž týmu A-Style.
S A-Stylem odjel Robert na konci loňské sezony Monza rally show a soutěž v Bologni. "Úzce spolupracujeme s týmem A-Style. Naše zázemí a dílna bude poblíž jejich sídla. Bohůžel, neměli jsme moc času a rozhodnutí o tomto projektu přišlo pozdě.
Ale už se mi podařilo do týmu dostat několik lidí, které znám z dřívějška, kteří v předešlých dvou týdnech vynaložili velké úsilí, aby vše dali dohromady. Tahle sezona bude jiná, to je jasné. Bude nás čekat hodně práce, všechno musíme dostat na úroveň a zajistit, aby fungovalo.
Robert vloni na Monte Carlu zazářil, letos testoval 3 dny, překvapí znovu?
Cílem pro tuto sezonu je koncentrovat se na jízdu. Budeme muset ale hodně tvrdě zapracovat, zvláště na začátku sezony, kde je pro tým obtížné dostat se na Monte Carlo, pak Švédsko a pak do Mexika," popisuje jezdec pro Autosport.
Pirelli také potvrdilo, že Kubica mění produkty Michelinu za jejich výrobky: "Vloni ukázaly skvělou výkonnost. V některých podmínkách tyto pneumatiky mohou fungovat lépe...OK, v některých možná hůře. Ale Pirelli má velké zkušenosti a podpora, které se nám dostává, je velmi dobrá. Mít tuto podporu tento rok je pro mě velmi dobré. Pirelli je solidní partner a na spolupráci se těším," zakončil Robert.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?