Madse Ostberga čeká třetí start na Rally Monte Carlo. Jednou zde jel s Fordem Fiesta RS WRC a teď podruhé do soutěže vyrazí s DS 3 WRC.
"Pro mě je skvělé, že mohu i nadále pokračovat s Citroënem. Vloni jsem se toho s novým autem a v novém týmu hodně naučil. Je vždy těžké si zkraje roku stanovit cíle pro nadcházející sezonu. Chci růst a brát každou rally tak, jak přijde.
Snad mi to pomůže dostat se blíže [špičce]. Monte Carlo je potenciálně nejtěžší soutěží roku. Všechno ale bude záležet na podmínkách. Asfalt muže být suchý nebo mokrý. A nebo může být také na trati sníh a led. Občas je na tratích všechno dohromady.
S Fordem byl Mads v cíli 6., vloni s DS 4.
Může to být velká výzva. Abyste zvládli odjet zdejší rally, musíte se dobře trefit při volbě pneumatik. Dále potřebujete dobrý rozpis a také ledové špiony, na které se můžete spolehnout." Nor nebude nominován na body pro tým, což může snížit tlak, který na něj vyvíjen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?