Madse Ostberga čeká třetí start na Rally Monte Carlo. Jednou zde jel s Fordem Fiesta RS WRC a teď podruhé do soutěže vyrazí s DS 3 WRC.
"Pro mě je skvělé, že mohu i nadále pokračovat s Citroënem. Vloni jsem se toho s novým autem a v novém týmu hodně naučil. Je vždy těžké si zkraje roku stanovit cíle pro nadcházející sezonu. Chci růst a brát každou rally tak, jak přijde.
Snad mi to pomůže dostat se blíže [špičce]. Monte Carlo je potenciálně nejtěžší soutěží roku. Všechno ale bude záležet na podmínkách. Asfalt muže být suchý nebo mokrý. A nebo může být také na trati sníh a led. Občas je na tratích všechno dohromady.
S Fordem byl Mads v cíli 6., vloni s DS 4.
Může to být velká výzva. Abyste zvládli odjet zdejší rally, musíte se dobře trefit při volbě pneumatik. Dále potřebujete dobrý rozpis a také ledové špiony, na které se můžete spolehnout." Nor nebude nominován na body pro tým, což může snížit tlak, který na něj vyvíjen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?