Robert Kubica zůstává v rallysportu. Polák dnes ráno odeslal svoji přihlášku na Rally Monte Carlo.
"Odeslali jsme přihlášku na Rally Monte Carlo. Uvidíme se na rychlostních zkouškách," oznámil dnes ráno Robert Kubica. Zatím není zřejmé, jestli Polák odjede celou sezonu, v jakém týmu pojede a kdo jej bude navigovat. Jednání s PH-Sportem o startech s Citroënem DS3 WRC se ocitla ve slepé uličce, jak jsme Vás informovali v rubrice "Ve zkratce".
Podle spekulací by měl Robert odjet Jänner Rally i Rally Monte Carlo s Fordem Fiesta RS WRC týmu A-Style. S tímto týmem sbíral jezdec v minulých týdnech úspěchy. Společně vyhráli Monza Rally Show i Begettův Memoriál.
Další možností by bylo jet s Fordem od M-Sportu. Avšak 30 letý jezdec nebyl spokojen s materiálem, který od týmu letos dostával. Šlo především o neustálé problémy s řazením pod volantem, jehož spolehlivost nebyla optimální. Oficiální prohlášení o budoucí sezoně má přijít v příštím týdnu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?