Také u továrního týmu Hyundai není předvánoční čas rozhodně časem odpočinku. Během tohoto týdne se německý tým připravoval na Rally Monte Carlo ve francouzském regionu Ardèche. Hned na to míří do Švédska.
Ačkoliv běží vývoj nového speciálu i20 WRC na plné obrátky, příští sezonu tovární tým Hyundai začne ještě s loňskou verzí auta. Aktuální auto dostává ještě nějaké menší novinky, aby s konkurencí mohlo držet krok až do příchodu jeho následovníka.
Thierry Neuville a Dani Sordo teď testovali čtyři dny speciál i20 WRC v rámci přípravy na Rally Monte Carlo ve francouzském regionu Ardèche. "Letošní sezona je sice za námi, ale práce nekončí. Ale je dobré mít možnost dále jezdit. Prosinec je namáhavým měsícem, ale musíme využít všeho, abychom byli připraveni pro rok 2015," říká Dani Sordo, který příští rok s týmem pojede minimálně 10 závodů.
Jeho týmový kolega a jednička týmu, Thierry Neuville, byl s testy spokojen. "Měl jsem dobrý pocit, děláme pokroky a krůček po krůčku se zrychlujeme. Je důležíté, že jsme s přípravou na první rally roku 2015 začli co možná nejdříve."
V příštích týdnech má tým v plánu čtyři dny testů ve Švédsku, aby se tak připravil na jedinou sněhovou rally roku. Po svátcích je pak na programu další test na Monte Carlo. A pak už se zimní pauza nachýlí ke svému konci a sezona 2015 začne. M-Sport a Volkswagen mají v plánu testy na Monte v půlce prosince. U Citroënu se s přípravami začne až v lednu, tedy těsně před dvěma prvními závody roku 2015.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?