Robert Kubica právě rozhoduje o svoji budoucnosti v MS v rally. Polák jedná s M-Sportem a Citroënem o další sezoně.
Vítěz VC Kanady 2008 má sice stále možnost vrátit se na okruhy, ale Robert Kubica prohlásil, že by chtěl zůstat ve WRC a stavět na svých zkušenostech z letošního roku. Má však podmínku - a tou je, že dostane od DS nebo M-Sportu poslední specifikaci vozu DS 3 WRC nebo Ford Fiesta RS WRC.
Kubica Autosportu řekl: "Tento týden je důležitý, zjistíme v něm, co se bude dít příští rok. Já bych preferoval setrvání [ve WRC]. Letos jsem získal dobré zkušenosti a rád bych na nich stavěl. Ale chci mít možnost bojovat s autem, které bude tak dobré, jako mají všichni ostatní kolem mě."
Zdroj blízký jezdci dále prozradil, že setrvání ve WRC je možné, ašak šance, že by Robert získal druhé místo vedle Krise Meeka u Citroënu, je malá. Obecně se totiž očekává, že Citroën potvrdí jako dvojku Madse Ostberga. Zřejmě jedinou možností spolupráce s Francouzi je tak aktuální specifikace DS 3 WRC provozovaná týmem PH Sport, který se staral o jeho program i v roce 2013.
"Cokoliv Robert dělá a kamkoliv jde, vše je spojeno s velkým očekáváním, což není jednoduché. Ale kvuli jeho paži má nevýhodu, tak proč by měl mít další nevýhodu ve voze, se kterým jede? Jasně, tato sezona nebyla úplně nejlepší, ale hodně se toho naučil a zajel spoustu dobrých časů.
Absolutně věříme tomu, že Robert by pro pro kteroukoliv značku dával z obchodního hlediska dobrý smysl. Podívejte se, jaký je o něj po celém světě zájem. WRC je v příštím roce možné, ale několik následujících dní je rozhodujících," řekl zdroj blízký Kubicovi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?