Robert Kubica právě rozhoduje o svoji budoucnosti v MS v rally. Polák jedná s M-Sportem a Citroënem o další sezoně.
Vítěz VC Kanady 2008 má sice stále možnost vrátit se na okruhy, ale Robert Kubica prohlásil, že by chtěl zůstat ve WRC a stavět na svých zkušenostech z letošního roku. Má však podmínku - a tou je, že dostane od DS nebo M-Sportu poslední specifikaci vozu DS 3 WRC nebo Ford Fiesta RS WRC.
Kubica Autosportu řekl: "Tento týden je důležitý, zjistíme v něm, co se bude dít příští rok. Já bych preferoval setrvání [ve WRC]. Letos jsem získal dobré zkušenosti a rád bych na nich stavěl. Ale chci mít možnost bojovat s autem, které bude tak dobré, jako mají všichni ostatní kolem mě."
Zdroj blízký jezdci dále prozradil, že setrvání ve WRC je možné, ašak šance, že by Robert získal druhé místo vedle Krise Meeka u Citroënu, je malá. Obecně se totiž očekává, že Citroën potvrdí jako dvojku Madse Ostberga. Zřejmě jedinou možností spolupráce s Francouzi je tak aktuální specifikace DS 3 WRC provozovaná týmem PH Sport, který se staral o jeho program i v roce 2013.
"Cokoliv Robert dělá a kamkoliv jde, vše je spojeno s velkým očekáváním, což není jednoduché. Ale kvuli jeho paži má nevýhodu, tak proč by měl mít další nevýhodu ve voze, se kterým jede? Jasně, tato sezona nebyla úplně nejlepší, ale hodně se toho naučil a zajel spoustu dobrých časů.
Absolutně věříme tomu, že Robert by pro pro kteroukoliv značku dával z obchodního hlediska dobrý smysl. Podívejte se, jaký je o něj po celém světě zájem. WRC je v příštím roce možné, ale několik následujících dní je rozhodujících," řekl zdroj blízký Kubicovi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?