Hyundai vstoupil do WRC jako tým, který se na svůj vstup do WRC připravoval nejkratší dobu ze všech - mezi vznikem Hyundai Motorsport, 19. prosince 2012, a úvodní etapou Rally Monte Carlo 2014, 16. ledna, uběhlo jen 394 dní.
- Během příprav týmu v roce 2013 najezdily testovací i20 WRC celkem 8 000 kilometrů při 16 různých testech.
- Hyundai byl jedním z pouhých dvou výrobců, kteří letos vyhráli soutěž WRC.
- Ve své první sezoně se Hyundai dostal na podium třikrát (Mexiko, Polsko a Německo), v Německu stáli na podiu dva jeho jezdci.
- Pouhých 460 dní uplynulo od prvního testu Hyundai i20 WRC (21. května 2013) a prvního vítězství (24. srpna 2014).
- Tým poprvé zajel double na některé zkoušce na Sardinii (RZ2 a RZ3).
- Nejvíce zkoušek vyhrál tým v Portugalsku (3).
- Thierry Neuville získal první body z Power Stage v Německu při cestě za vítězstvím.
- Při svém prvním startu za Hyundai, ve Švédsku, byl Juho Hänninen, oceněn cenou Colin's Crest za nejdelší let na skoku při RZ Vargasen - 36 metrů.
- Kamiony týmu najely celkem 25 897 kilometrů při cestách po evropských závodech kalendáře.
- Materiál přepravovaný na zámořské soutěž urazil celkem 56 700 námořních mil (1 námořní míle = 1,8 kilometru)
- Součtem trávili členové týmu Hyundai v hotelích 4 160 nocí.
- Hned od první soutěže tým jako první v MS používá kompletně zastřešené servisní středisko. Materiál potřebný na stavbu přepravuje po evropských soutěžích celkem 9 kamionů. Tým toto zázemí využívá jen v Evropě.
- V závislosti na podmínkách zabere stavba servisního centra 16 lidem 4-6 dní. 3 dny pak trvá demontáž.
- Během sezony tým a jeho hosté snědli 13 000 vajíček, 200 kilo těstovin, vypili 180 litrů energetických nápojů, 18 000 pres.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?