Mads Ostberg dostal od Citroënu možnost vyzkoušet si, ihned po skončení Rally Wales GB, Citroën DS3 WRC ve specifikaci pro sezonu 2015. Je to signál toho, že nakonec přeci jen u Citroënu zůstane?
Yves Matton zvolil zajímavý způsob komunikace s veřejností: "Každý týden oznámíme nějakou novinku." O víkendu, kdy se jela rally ve Walesu, oznámil plány Citroënu pro sezonu 2015 v MS cestovních vozů, o dva dny později pak oficiálně potvrdil setrvání Meeka u Citroënu v roce 2015.
Otevřené však zůstává, kdo bude jeho kolegou. Mads Ostberg teď dostal možnost testovat Citroën DS3 WRC v poslední specifikaci. To by mohlo být neklamným znakem, že se příští týden dočkáme potvrzení Ostberga jako druhého továrního jezdce francouzského týmu.
Citroën chce na Monte vyjet s novým motorem, upravenou aerodynamiku by měl představit posléze
Pokud by totiž Citroën neplánoval s jezdcem i nadále pokračovat, jen stěží by ho nechal testovat nejnovější specifikaci svého vozu, která je určena pro sezonu 2015. Tím by mělo být jasno také u M-Sportu, kde bychom se brzy měli dočkat oficiálního potvrzení Otta Tänaka jako týmového kolegy Elfyna Evanse.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?