Mads Ostberg dostal od Citroënu možnost vyzkoušet si, ihned po skončení Rally Wales GB, Citroën DS3 WRC ve specifikaci pro sezonu 2015. Je to signál toho, že nakonec přeci jen u Citroënu zůstane?
Yves Matton zvolil zajímavý způsob komunikace s veřejností: "Každý týden oznámíme nějakou novinku." O víkendu, kdy se jela rally ve Walesu, oznámil plány Citroënu pro sezonu 2015 v MS cestovních vozů, o dva dny později pak oficiálně potvrdil setrvání Meeka u Citroënu v roce 2015.
Otevřené však zůstává, kdo bude jeho kolegou. Mads Ostberg teď dostal možnost testovat Citroën DS3 WRC v poslední specifikaci. To by mohlo být neklamným znakem, že se příští týden dočkáme potvrzení Ostberga jako druhého továrního jezdce francouzského týmu.
Citroën chce na Monte vyjet s novým motorem, upravenou aerodynamiku by měl představit posléze
Pokud by totiž Citroën neplánoval s jezdcem i nadále pokračovat, jen stěží by ho nechal testovat nejnovější specifikaci svého vozu, která je určena pro sezonu 2015. Tím by mělo být jasno také u M-Sportu, kde bychom se brzy měli dočkat oficiálního potvrzení Otta Tänaka jako týmového kolegy Elfyna Evanse.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.