Yves Matton dnes připustil, že Robert Kubica je ve zúženém seznamu kandidátů na tovární sedačku u týmu Citroën pro sezonu 2015.
Robert Kubica má za sebou první kompletní sezonu s vozem Ford Fiesta WRC, během níž prokázal velký potenciál, avšak také pravidelně havaroval. V sezoně 2013 s Citroënem DS3 RRC vyhrál titul v kategorii WRC2.
Yves Matton dnes britskému Autorsportu potvrdil, že je Polák ve zúženém seznamu kandidátů na tovární sedačku pro sezonu 2015: "Jednáme s ním o příští sezoně. Máme zúžený seznam jezdců a on je na něm."
Dalšími kandidáty by měli být Mads Ostberg a Hayden Paddon. Oba však mají další možnosti, Nor se může vrátit k M-Sportu, Novozélanďan jedná se týmem Hyundai, se kterým jezdil i letos. Paddon si je jistý, že bude ve WRC i v roce 2015 (psali jsme zde).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?