Zatímco Meeke byl dnes potvrzen do role továrního jezdce Citroënu i pro příští rok, Mads Ostberg váhá nad přijetím nabídky Citroënu. Proč?
O celé situaci jsme psali včera v tomto článku. Francouzský tým měl totiž nabídnout Madsi Ostbergovi nekompletní sezonu. Konkrétně se prý mělo jednat pouze o 10 startů, což se Norovi nezamlouvá. I proto si pohrává s myšlenkou návratu do M-Sportu, kde by odjel kompletní sezonu.
Yves Matton chce jméno druhého jezdce Citroënu oznámit příští týden. To už by měla být jednání, která probíhají, u konce. Do té doby je čas na vyjednávání.
Mads Ostberg má nicméně v ruce silný trumf v podobě třetího místa z Walesu, kde nebýt defektu a, dle něj, sporné penalizace mohl bojovat s Hirvonenem o druhé místo. Proto doufá, že se mu podaří názor týmu zvrátit a dostane nabídku na kompletní sezonu s továrním Citroënem DS3 WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?