Zatímco Meeke byl dnes potvrzen do role továrního jezdce Citroënu i pro příští rok, Mads Ostberg váhá nad přijetím nabídky Citroënu. Proč?
O celé situaci jsme psali včera v tomto článku. Francouzský tým měl totiž nabídnout Madsi Ostbergovi nekompletní sezonu. Konkrétně se prý mělo jednat pouze o 10 startů, což se Norovi nezamlouvá. I proto si pohrává s myšlenkou návratu do M-Sportu, kde by odjel kompletní sezonu.
Yves Matton chce jméno druhého jezdce Citroënu oznámit příští týden. To už by měla být jednání, která probíhají, u konce. Do té doby je čas na vyjednávání.
Mads Ostberg má nicméně v ruce silný trumf v podobě třetího místa z Walesu, kde nebýt defektu a, dle něj, sporné penalizace mohl bojovat s Hirvonenem o druhé místo. Proto doufá, že se mu podaří názor týmu zvrátit a dostane nabídku na kompletní sezonu s továrním Citroënem DS3 WRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.