Robert Kubica se po dojezdu do cíle poslední zkoušky jeho premiérové sezony v kategorii WRC rozpovídal o jeho budoucnosti. Stále si ale nechává dveře otevřené.
Robert Kubica nakonec ve Walesu získal 11. místo a v celkovém hodnocení MS mu patří 16. příčka. Někdejší pilot Formule 1 letos sice často oslňoval svojí rychlostí a talentem, avšak nedokázal se vyvarovat neustálých jezdeckých chyb. Pro mnohé tak zůstal za očekáváními.
Co ale bude s mistrem kategorie WRC2 z roku 2013 dále? To nám Robert Kubica v cíli Wales Rally GB neprozradil: "Těžká otázka. Je to 50:50 mezi setrváním ve WRC a návratem na okruhy." Pokud by Polák zůstal v rally, tak by to klidně mohlo být opět u M-Sportu, kde by mohl vytvořit nový tým RK M-Sport. Druhým jezdcem by byl nováček ve WRC pro příští sezonu, Yury Protasov. Ukrajinec k této myšlence řekl: "To by byl dream team."
Pokud by se Robert vracel na okruhy, tak by to mohlo být do šampionátu WTCC, kde by se vyloženě nabízelo místo v nově vznikajícím týmu Sébastiena Loeba, který bude nasazovat dva Citroëny C-Elysée. Robert tento speciál už vloni testoval. Stejně tak už v minulosti testoval také speciál DTM od Mercedesu.
U Citroënu ve WTCC by však Kubica zřejmě narazil na ten stejný problém jako ve WRC. Jeho hlavní sponzor je totiž petrolejářská společnost Lotos, což je přímý konkurent dlouholetého titulárního sponzora Citroënu v jakékoliv motoristické kategorii, společnosti Total.
Situace je tedy stále otevřená a my si musíme počkat na to, kde budeme příští rok Roberta vídat. Podle polských novinářů se jezdec rozhoduje mezi WRC a DTM.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?