Budoucnost Roberta Kubici v MS v automobilových soutěžích je podle posledních zpráv v ohrožení. Polák totiž údajně nevyjednává s žádným z týmů, které v MS jsou.
Volkswagen a Hyundai potvrdili své jezdecké sestavy pro příští rok, mezi těmito jezdci Robert Kubica nefiguruje. Zbývá tedy Citroën a Ford/M-Sport. Avšak Kubica údajně ani s jedním z těchto týmů nevyjednává.
Kubica letos jezdil s Fordem od M-Sportu, vloni s Citroënem. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, připustil: "Nemluvili jsme spolu o příštím roce. Potřebovali bychom vědět, co chce Robert příští rok dělat. Pochopitelně bychom měli zájem, aby v rally pokračoval v našem týmu, ale už bychom potřebovali začít jednat o možnostech."
Bývalý jezdec F1 dle svých slov sám neví, co bude příští rok dělat: "Zůstanu u závodění, budu za závodním volantem. Ale nevím kde." Na otázku, jestli Rally Wales GB bude jeho poslední soutěží ve WRC, odpověděl: "Nevím, možná. Opravdu netuším, co bude příští rok."
Ani domácí Polská rally jezdci moc nevyšla
Podle lidí kolem Kubici jezdec zatím sám neví, co chce dělat. Má mít údajně nabídku na návrat na okruhy jak v Americe tak i Evropě. Vloni však prohlašoval, že pokud chce uspět v rally, tak by mělo jít o dlouhodobější závazek, aby získal potřebné zkušenosti. Více o potřebě zkušeností jsme psali zde. Je však otázkou, jak vypadají jednání s Citroënem?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.