Budoucnost Roberta Kubici v MS v automobilových soutěžích je podle posledních zpráv v ohrožení. Polák totiž údajně nevyjednává s žádným z týmů, které v MS jsou.
Volkswagen a Hyundai potvrdili své jezdecké sestavy pro příští rok, mezi těmito jezdci Robert Kubica nefiguruje. Zbývá tedy Citroën a Ford/M-Sport. Avšak Kubica údajně ani s jedním z těchto týmů nevyjednává.
Kubica letos jezdil s Fordem od M-Sportu, vloni s Citroënem. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, připustil: "Nemluvili jsme spolu o příštím roce. Potřebovali bychom vědět, co chce Robert příští rok dělat. Pochopitelně bychom měli zájem, aby v rally pokračoval v našem týmu, ale už bychom potřebovali začít jednat o možnostech."
Bývalý jezdec F1 dle svých slov sám neví, co bude příští rok dělat: "Zůstanu u závodění, budu za závodním volantem. Ale nevím kde." Na otázku, jestli Rally Wales GB bude jeho poslední soutěží ve WRC, odpověděl: "Nevím, možná. Opravdu netuším, co bude příští rok."
Ani domácí Polská rally jezdci moc nevyšla
Podle lidí kolem Kubici jezdec zatím sám neví, co chce dělat. Má mít údajně nabídku na návrat na okruhy jak v Americe tak i Evropě. Vloni však prohlašoval, že pokud chce uspět v rally, tak by mělo jít o dlouhodobější závazek, aby získal potřebné zkušenosti. Více o potřebě zkušeností jsme psali zde. Je však otázkou, jak vypadají jednání s Citroënem?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?