Hyundai dnes oznámil podpis smlouvy s Danim Sordem, který se tak stává týmovým kolegou Thierryho Neuvillea pro další roky. Španěl s korejským týmem uzavřel smlouvu na dva roky.
Dani Sordo zůstává i další dva roky u Hyundai. Španěl podepsal s korejským týmem novou smlouvu, která mu zaručuje starty v MS i v sezonách 2015 a 2016 s vozem Hyundai i20 WRC. "Dani prokázal, že dokáže být rychlý za různých podmínek," pochválil svého jezdce číslo 2 Michel Nandan, šéf továrního týmu.
"Naše budoucí jezdecká sestava je velmi silná. Výsledky spolupráce mezi Danim a Thierrym jsme viděli v Německu, kde jsme oslavili velkolepé dvojité vítězství. Snad nás v budoucnu čeká ještě víc." Hyundai chystá na příští sezonu novou i20 WRC, i když začátek sezony bude tým ještě muset odjet s aktuálním vozem.
Přípravy ale běží na plné obrátky a tým již zahájil testy s prototypem nového modelu. Jde však o pouhý prototyp, protože Hyundai představí třídveřovou variantu nové i20 až na jaře v Ženevě. Testy budou moci začít až posléze.
Výsledku z Německa si u Hyundai hodně cení
Kdy se nové auto dočká prvního startu zatím není jisté: "Nasadíme ho až tehdy, až si budeme jistí, že nové auto dokáže plně nahradit současný vůz. Nikam nespěcháme," dodal Nandan.
31 letý jezdec má příští rok jistých 10 soutěží, v roce 2016 pak odjede kompletní šampionát. "Jsem velmi rád, že moje spojení s Hyundai může pokračovat. Máme za sebou úspěšnou první sezonu. Ukázali jsme slibnou výkonnost i20 WRC a dvojité vítězství z Německa nikdy nezapomenu," říká Dani Sordo.
"Byl to speciální moment. Je skvělé, že se tým takto rozhodl, vášeň je na obou stranách. Už se moc těším na další spolupráci a růst v rámci WRC," dodal Sordo, který má zkušenosti s Citroënem DS3 WRC, Fordem Fiesta RS WRC, Mini John Cooper Works WRC a i Hyundai i20 WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.